"Behöver du något Felix?"
Oscar reser sig upp ur den bekväma soffan och vänder sitt trötta ansikte mot mig.
Hans hår står åt alla håll och hans käkar öppnas gång på gång när han gäspar."Nej, inte nu i varje fall"
Oscar nickar kort åt mitt svar innan han gör sin väg bort mot köket för att troligtvis hämta ännu en kopp med varmt te.Jag lägger försiktigt handen över min mage och granskar noggrant den tydliga bulan som tagit form på den lilla tiden som gått.
Oscar ler svagt mot mig när han kommer tillbaka och slår sig sakta ned bredvid mig för att stolt, själv lägga sin egen hand på min mage och därmed försöka känna av närheten från det lilla liv som sakta börjat utvecklas inuti min kropp.Han ger mig ännu ett leende och låter sina läppar löst placerar mot min kind innan han åter igen reser sig upp från soffan.
"Vart ska du?"
Nyfikenheten tar över mig, men innan Oscar hunnit ge mig sitt svar ställer jag mig upp för att sedan springa vidare mot badrummet där jag hukar mig över toalettstolen och låter kväljningarna ta över.Efter att den första kaskaden spya lämnat min kropp känner jag Oscars varma hand på min rygg för att ge mig sitt stöd.
"Jag hoppas på en pojke"
Oscars ord avbryter mig i mina rörelser när jag långsamt tvättar mig runt munnen.
Han tittar endast fokuserat på mig igenom spegeln där han står strax bakom mig och jag ger honom ett enkelt leende som svar."För mig spelar det ingen roll, så länge jag får uppfostra den med dig"
--------------------------------------
Då var denna boken avslutad, rösta och kommentera om ni vill ha en uppföljare <3
Vill bara igen säga tack till er som faktiskt läst denna och varit allmänt aktiva!Glöm inte följa mitt konto
YOU ARE READING
o s ä k e r || Foscar AU
FanfictionThe Fooo Conspiracy Fan-Fiction. Foscar novell "Han lämnade mig" "Helt ensam?!" "Nej, långt ifrån.." - fooowooorld innehåller mpreg