Viktigt meddelande i slutet <3
Jag ger ifrån mig en djup suck och sneglar bort mot Omar som sitter i den stora skinnfåtöljen, djupt försjunken i sin mobil.
Då och då leker ett enkelt leende på hans läppar så jag påstår att han hittat något underhållande.
Själv är jag inget annat än deprimerad.
En okänd liten människa vilar inuti mig i väntan på att utvecklas och jag har ingen utom mina närmaste vänner att dela det med."När tror du Ogge är tillbaka?"
Omar kollar upp från sin telefon och rycker på axlarna åt min fråga.
Ogge spenderar dagarna på något tråkigt heltidsjobb medan både jag och Omar pluggar distans.
Ingen av oss har någon lust att vistas på en äkta skolgård på grund av oroväckande och mardröms liknande trauma vi båda råkat ut för."Är du rädd?"
Omar får min uppmärksamhet när hans fråga plötsligt fyller rummet med en tystnad.
Är jag rädd?"J-jag vet inte än.."
Omar är snabb med att sätta sig bredvid mig och lägga sina smala armar runt min skakande kropp.
Han torkar försiktigt bort den ensamma tåren som rinner ner längs min kind med sin tumme i en mjuk rörelse och jag lutar mitt huvud mig Omars bröstkorg och suckar lågt.
Min trötta kropp känns tung och allmänt utmattat och magen skriker efter mat trots min envishet om att strunta i hungern.
Hur Omar och Ogge ens klarar av att ta hand om någon som mig, som inte gör något annat än att klaga på att dom inte är Oscar, har jag fortfarande inte förstått.
Själv skulle jag aldrig klarat av att ta hand om en sådan människa som mig själv, det kanske förklarar mina dystra tankar om allt och inget."Tror du att han kommer tillbaka?"
Jag möter Omars bruna ögon som ser fundersamt på mig, antagligen försöker han komma på ett svar som inte förstör mig helt och hållet."Jag och Ogge kommer alltid finnas för dig Felix, och om inte Oscar kommer tillbaka får du helt enkelt försöka glömma honom"
Hur fan ska jag kunna glömma Oscar?
-----------------------------------
Okej, JA KILLEN ÄR FUCKING GRAVID I DENNA MOTHERFUCKING NOVELL! SLUTA FRÅGA OCH KOMMA MED ER JÄVLA LOGIK FÖR DETTA ÄR EN NOVELL, DESSUTOM MIN NOVELL SÅ SHUT THE FUCK UP OCH LÄMNA DENNA NOVELL OM DET INTE PASSAR ER!Sorry för mitt lilla vredesutbrott men jag är så sjukt trött på en del människor!
Har faktiskt en viktig sak att fråga, vill ni att jag börjar publicera min nya novell i veckan? <3
Suger på att upd, även om
jag har ca tusen kapitel färdigskrivna ;)
PS: detta är oredigeratRösta & kommentera :p
ESTÁS LEYENDO
o s ä k e r || Foscar AU
FanficThe Fooo Conspiracy Fan-Fiction. Foscar novell "Han lämnade mig" "Helt ensam?!" "Nej, långt ifrån.." - fooowooorld innehåller mpreg