ett år + nytt konto

147 8 0
                                    

nya kontot: jagveticke

Det har gått över ett år sedan jag la ner mina fanfictions på denna sidan, och jag är ganska ledsen på mig själv att jag avslutade denna boken på ett sådant fult sätt.
JAG KAN GÖRA SÅ MYCKET BÄTTRE!
Men nu har jag läst mycket, till och med tagit klasser på att skriva bättre och ska förhoppningvis få uppfylla min dröm om att bli skribent.
Men jag är inte klar med fanfictions, jag är dock klar med denna sidan, mina böcker kommer finnas kvar här, både osäker och tiger!

Men nu har jag ett nytt konto, där jag skriver en bok jag är riktigt nöjd med, som är planerad
(för jag har aldrig riktigt planerat en bok innan).

Och varför jag inte fortsätter här är simpelt, jag är inte nöjd med berättelserna, men samtidigt vill jag inte bara radera dom, osäker var min första bok på wattpad, can you believe it?
Iaf, till er som fortfarande har kvar denna i eran bibliotek (kanske bara är 2 pers, idk) så hoppas jag att ni läser min nya bok, på mitt nya konto ;)

(om ni sket i att läsa det längst upp så är det nya kontot: jagveticke)

jag har dock haft detta JÄTTE LÄNGE, men som sagt jag har tagit mig tiden till att bli bättre.
OKEJ NU ÄR DENNA FÄRDIGSKRIVEN DETTA VAR DEN SISTA NOTISEN NI SER IFRÅN SENNA BOKEN!
TACK FÖR ATT NI LÄST DENNA, TIOTUSEN READS?!? DET ÄR JU SJUKT!

o s ä k e r || Foscar AUWhere stories live. Discover now