åtta

527 62 13
                                    

Jag kollar trotsigt på Oscar som frustrerat drar sina fingrar igenom sitt tjocka fluffiga hår och suckar otåligt åt min envishet.

"Varför kan du inte acceptera mina val?"
Utbrister han irriterat och jag ryggar tillbaka i ren reflex när han plötsligt höjer sin röst.

"För att dina val är fel"
Han suckar ännu en gång och lutar sig bakåt i den utslitna träbänken vi placerat oss bara några minuter efter att Omar lämnat oss.

"Varför kan vi inte vänta med sådana saker? Det spelar ju ändå ingen roll då jag inte ens är säker på vad vi är"
Jag tittar generat ner i den hårda marken och skrapar försiktigt med skospetsen i stenen för att följa dess rörelser.

"Men jag vill att du träffar mina vänner, det är bara Ogge du inte träffat"
Jag möter osäkert Oscars mörka blick och studerar hans hopbitna käkar.

"Jag vill träffa dom, och honom. Men jag vill att det bara ska vara vi Felix, snälla. Bara ett litet tag till, sedan kan vi berätta om våra känslor för varje människa vi ser"
Jag ler svagt mot Oscar över hans varma ord och jag får det snabbt besvarat.
Bara någon sekund senare är jag omsluten av hans armar och jag vilar betryggande mitt huvud mot hans muskulösa bröst.

"Du betyder så otroligt mycket för mig Felix, redan"
Jag ger ifrån min en lycklig suck innan jag låter mina läppar försiktigt smaka på Oscars.

"Vill du följa med hem till mig?"
Viskar han fram, nästan så tyst att det är omöjligt för mig att höra.

"Hem till dig?"
Frågar jag och Oscar skrattar lågt åt mig när han hör hur förvirrad jag låter, men jag kan långt ifrån skratta.
Han vill ha mig hemma hos sig, antagligen i sängen men det räknas som något bra ändå.

"Ehm, visst. Vart bor du?"
Jag möter Oscars blåa ögon som fokuserat kollar på mig medan jag pratar och jag kan inte göra annat än att le åt hur söt och oskyldig han ser ut när han är uppmärksam.

"I en lägenhet nära min filmstudio"
Svarar han och kliar sig i nackhåret i en osäker gest.
Antagligen vet han inte hur jag ska reagera på allt, men jag bet ärlig talat inte ens hur jag borde reagera.

Plötsligt kommer Oscar närmare mig och jag känner tydligt hans varma andedräkt mot min blottade hals.

"Jag lovar att jag inte gör något som du inte är med på"
Mumlar han lågt innan han med långsamma rörelser börjar dra ner min tröjas axel för att låta sina läppar nudda mitt nyckelben och få ur mig ett relativt högt stön.
Oscar skrockar lågt åt mig och jag känner hur den rosa tonen tar över mina kinder när jag rodnar svagt pågrund av mig själv och mitt pinsamma beteende.

"Du är söt när du rodnar"
Säger han tyst och pressar sina läppar mot min nakna axel och jag biter mig läst i underläppen när hand hand slinker in under min tröja för att löst följa konturerna på min mage och ner mot min tydliga V-linje.

"Inte här Oscar, snälla"
Ett högt flämtande läte lämnar mig samtidigt som den korta meningen flyger ur min mun.
Oscar är snabb med att ta tillbaka sin hand och ger mig ett busigt leende innan han med en stark arm drar upp mig från bänken.

-----------------------
Oj Oj

Kommentera och rösta kompizar <3

(stavade med 'z' med flit hehe)

Anyway är kär i den nya unicorn emojin, så den är nu överanvända lol cx

o s ä k e r || Foscar AUDonde viven las historias. Descúbrelo ahora