Idąc a raczej biegnąc w stronę domu Jiyeon dążyłem z wielką nadzieją. Gdy dotarłem zacząłem krzyczeć i walić w drzwi aby otworzyła. Po sekundzie ukazałam mi się zapłakana dziewczyna. Nie mogłem uwierzyć, że miłość... Tak, miłość mojego życia teraz cierpi przeze mnie.
-Jiyeon byłem głupkiem ja cię też kocham wybacz mi.
-Jeon.
-Wybacz mi kocham cię- staliśmy na przeciwko siebie.
-N-nie mogę proszę zostaw mnie- zamknęła drzwi a co ja robiłem? Pukałem dalej myśląc, że zdarzy się cud ale taki ktoś jak ja nigdy takiego czegoś nie dozna. Odszedłem w płaczu od jej domu siadając na ławce dwa domy dalej od jej domu. Zacząłem myśleć jak to wszystko naprawić, nie poddam się tak łatwo za bardzo mi na niej zależy.
JIYEON POV
Ledwo co powstrzymałam się aby nie rzucić się mu na szyję. Strasznie za nim tęskniłam, dalej go kocham. Dochodziła już noc a ja ciągle płakałam i tęskniłam. Miałam już sięgnąć po żyletkę, która miała mi pomóc się otrząsnąć i jakoś zająć ale usłyszałam zza okna znajomy głos. Cicho podeszłam do okna odsłoniłam żaluzję i moim oczom ukazał się JungKook, który śpiewał.
Śpiewał mi piosenkę. Jego piosenkę, którą zrozumiałam że to on napisał dla mnie i tylko dla mnie. Z moich oczu wypływały łzy szczęścia, gdy chłopak skończył śpiewać spojrzał w górę na mnie i zapytał.
-Czy sprawisz, że nie będę samotny w tej miłości?
-Aish głupku- nie mogłam przestać się uśmiechać
-Wiedziałem że się nie zgo...
-Idioto jeśli ci o to chodzi to zostanę teraz oficjalnie twoją dziewczyną.
JUNGKOOK POV
Nie wierzyłem co się w tej chwili stało. Wybaczyła mi i została moją dziewczyną. Kocham ją najbardziej na całym świecie. Zbiegła po schodach z swojego domu i wbiegła w moje ramiona. Przytuliłem ją najmocniej i najcieplej jak umiałem.
-Kocham cię- szepnąłem czule do jej ucha.
-Ja mocniej Jeon.
-Nie nie, uwierz mi że ja mocniej- po tym weszliśmy do jej domu ciągle trzymając ją za rękę. Po zamknięciu drzwi przyparłem ją do ściany i zaczęłam całować. Nasze ciała jeszcze nie były tak blisko siebie jak teraz. Po chwili dziewczyna oderwała się ode mnie i spojrzała w oczy.
-Idź się wykąp a ja naszykuje ci łóżko.
-Łóżko?- zdziwiłem się.
-Tak, przecież dziś śpisz ze mną- uśmiechnęła się i dała mi buziaka w policzek.
-Dobrze kochanie.
JIYEON POV
Po tym jak chłopak poszedł pod prysznic ruszyłam po dodatkową kołdrę. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi. Otworzyłam je a w progu stał Suga.
-Jiyeon- miał załamany głos.
-Wyjdź stąd- nie chciałam na niego patrzeć.
-Nie, proszę wysłuchaj mnie.
-Nie mam po co cie słuchać.
-Wybacz mi- nalegał drżącym tonem.
-C-co?
-To co się zdarzyło było pod wpływem alkoholu ja bym cię nigdy nie skrzywdził. Zależy mi na tobie dobrze to wiesz.
-S-suga...
-Jiyeon wybacz mi.
CZYTASZ
POŻĄDANIE ALBO SUMIENIE II JUNGKOOK
RandomOna cicha, nieśmiała, dobra, uczynna- żart. Dziewczyna, która jest tajną agentką. On najseksowniejszy chłopak ze szkoły. Dziewczyny, kasa, alkohol i ona. Czy to ta jedyna czy następna zabawka? On: Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia czy mam...