KURTULUŞ
Efsanevi dedektif olarak rolümü oynuyordum. Dedektif marlowe'u oynayan bogart gibi. Ya da Malta şahinini kovalayan Sam Spade gibi... Tüm Esrar çözülüyordu D6 kapısı. Yer altına inen bir asansördü
İndegimde bulduğum şey kurtuluştu.
Burada v üretiliyordu.
Modern bir şekilde donatılmış ve zehir üretilen yer.
İletişim odasındaki bilgisayarlardan birine girdimÇok gizli, Valhalla projesi. Amerikan ordusu, YGGDRASIL Ağı"
"Valhalla en cesur kahramanların ahiret yaşamlarını şölenler ve muharebelerle geçirip, yaralarının geceler boyu mucizevi şekilde iyileştiği Norveç mitolojisinde bir mekân."
Valkry: "En Cesur Viking savaşçilarını seçen ve onları Valhallaya taşıyan bakireler."
1991 araştırmanın amacı piyade askerlerin morallerini ve dayanıklığını artıracak bir kimyasal madde oluşturmaktır.
1995 sonuçlar istenileni vermedi proje iptal edildi.Birisi izni olmadan bu iğrenç deneye devam etme kararı vermiş.
"...Proje gizliliği ihlal edilmiştir veri sızıntısı. Herhangi bir yolla hasarı giderin."
"Erişim yetkisi kırmızı, yetkili proje tarafımdan yönderilir. Saha deneyi, kalan tük demekle için Çift dozaj, denemeleri kentsel alandaki davranışlarını gözlemleyin ve kaydedin."
Teslimat noktası New Jersey 'deki eski adresime aitti. Dosyada üç yıl öncesinin tarihi vardı.
Tam anlamıyla korkunun en derin noktasına ulaştığınızı düşündüğünüzde, durum daha kötüye gider.
Mutlu olman gerektiğini fısıldayan o Kafanın içindeki sesi nasıl kapatırsın.
Eğer daha önce olmazsa şimdi, intikamınız herhangi bir olası ahlaki ölçüde savunulabilirmiydi?
İçsesim hiç şüphesiz ispat etmişti. Lanetlenmiştim.Ve aniden geri sayım başladı. Koştum koşabildiğimin son hâliyle.ve çıkışa vardığımda bina patladı
Yapbozun parçalarını biraraya getirirsin ve son resim bitirdiginde Yapbozun aynısıdır. Arkanda duran çıldırmış, Yeşil gözlü katil. Şehir efsanesi gerçekleşmişti.
Valhalla projesinin denemeleri kudurmuş eroinmanlara dönüşmüş ve sevdiklerimi öldürmüşlerdi. Kalanlar, Ölü sayılarının basit matematiksel hesabıydı her şey onu gösteriyordu.
Bayan Valkry.Fabrika arkamdan cehennem atesi içinde yükseldi. Tüm ipuçlarım yok olmuştu duman ve toza dönüşmüştü.
Yolumu kaybetmiştim. Bir milyon yıldır umuyor gibiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Max Payne 1
Mystery / ThrillerHer şey çok güzel iken ailesinin katledilmesinin ardından Max'in dağılan dünyası ve mafya ile verdiği mücadeleler konu alınmaktadır. Etkileyici hikaye senelerce dillerden düşmemiştir