Amerikan Rüyası:9.Kısım

28 3 0
                                    

(KÖTÜLÜĞÜN KRALLIĞI)

Perde arkası Lupino'nun çalışma odasıydı. İçerdeki sıcak hava görünmez bir duvar gibiydi.
İçerdeki iğrenç koku insanın kusasını getiriyordu.
Bu elmanın çürük kısmıydı. Lupino ilerde bir yere gizlenmişti, ağının ortasında bekleyen bir örümcek gibi bekliyordu. Havadaki duman başımı döndürmeye başlamıştı.

Punchinello'nun, Lupino'ya yazdığı mektubu okuyordum, tehdit etmiş. Not parçalarında kanlı parmak izleri vardı.

"...Çocuklarımdan birinin bir desteyle oynadığını düşünmek bile isteme. Kendine gel Jack, burada bir iş yapıyoruz. Üçlüyü üzerine salmaktan nefret ediyorum."
(Üçlü; Don'un ün salmış adamları)

Belli ki Lupino bu tehditten korkmamış.

Tamam Jack Lupino delinin tekiymiş.

Masaya, çağrılmış karanlık tanrılar şeytanlar ve iblislerin, eski deli zırvası kanla yazılı listeleri olan kağıtlar saçılmış.

"...Beelzebub, Asmodeus, Baphomet, Lucifer, Loki, Cthulhu, Lilith, Hela... Verilen kanın hepsi sizindir!"

Odanın Etrafına koca bir Pentagram çizilmiş ve üç kişi kurban edilmişti

Sonra bu faust anlaşmasını yapmış "Senin ruhuna karşılık şans ve güç"
Noktalı yeri kanınızla imzalayın...

Jack Lupino delinin teki tamam.

"Efsanevi kurtlar, güneş ve ayın parçalanmasına izin verdi. Lupino kurttu. Ben Mr. Beast, büyük kötü Fenris kurdu, ben dünyanın sonunu getiren adamım. Ben meleklerin etini giyen kişiyim!"

Y2k'dan sonra dünyanın sonu bir klişe oluyordu.
Ama kiminle konuşmalıyım? Adaleti mezardan çıkaracak, kötülük krallığına karşı olan zayıf intikamcılara mı?

Her şey göreceliydi. Burada sadece kişisel kıyametler vardı. Senin başına birşey geldiği zaman bu klişe olmaz.

Lupinoyu sonunda bir yerlerde yakalayacağımı biliyordum ve burası imparatorluğun merkeziydi, Büyük Salonun karşısındaki Sahnede beliriverdi.
Lupino şişmişti ve mutant bir timsaha karşıydı,ve birden ürkütücü konuşmasına başladı. Bir kabustan çıkmış gibi... Benim kabusumdan.

-Ben, Meleklerin etinden tattım.
Ben şeytanların yeşil kanından da tattım. Şu anda damarlarımda akıyorlar. Dünyanın ötesini gördüm, kanın ve kemik iliğinin mimarını...
O geliyor, ve Cehennem onunla birlikte! Bu alaca karanlık kış...
Onun çocuğu olmaya hazırım! Şimdi onun zamanı, ve onun önünde duran herkes. Önemliiii!!

Lupino'nun adamları yağan kar taneleri gibi geliyordu hayatta kalmak zordu fakat melekler benimleydi

Blam!
Blam!
Blam!
Blam!
Blam!
Blam!

Lupino'nun işi bittiğinde, onun öldüğünden emin olmalıydım. o, boşluktaki yaratıkları, şeytan ve zombilere çeviriyordu. Tüm jarjörü üzerine boşaltmaya devam ettim.

-Onun çoktan öldüğünü düşünüyorum

(Max, Ani tepki ile ardına döner)

-Huh?

-İşte bu o zaman oldu...ama ölü ya da değil... Yanlış çocukla uğraşıyorsun

Ani sersemletici darbeyi yediğimde, yüzüme doğru bir silah tutuyordu
Bunu beğendim doğrusu...

Max Payne 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin