Cehennemde Soğuk Bir Gün 2.Kısım

34 3 0
                                    

REDDEDEMEYECEĞİN BİR TEKLİF

Vladimir - Punchinello'nun V ye bulaşması bütün işler için tehlike ama hepsi bu değil. Bu adam Boris Dime, Benim için soygunlar yapıyordu. O Charon gemisinin kaptanı, şimdi o dönek piç diğer tarafa geçti Punchinello'nun tarafına. Gemi büyük teçhizatlarla yüklü, silahlarla. Bu benim işim. Eline geçerse o kazanır ben kaybederim. Bu iş senin için biçilmiş bir kaftan. Eğer Punchinello'yu yakalamak istiyorsan, güçlü ikna edicilere ihtiyacın olacak. Ben senin için o adamı yakalarım. Kıyameti başlatmak için var mısın?

(Vladimir elini uzatır, Max biraz durup Vladimir'in Elini sıkar)

"Haydi işe koyulalım"

Vladimir onu neredeyse iyi bir adam yapan şerefi ve tutumuyla eski zamanların kötü adamıydı.
Hiç birimiz evliya değildik.

Brooklyn nehir kenarı, paslı Konteynırlardan oluşan bir Labirent gibiydi. Kar fırınasında belli belirsiz görülen vinçler vardı. Böyle bir gecede yardım edemezdiniz, ama ölü adamların ayakkabılarıyla oluşturduğu siyah topluluk, deniz de ki balıklar gibiydi. Ama dışarıda bir yerde Charon'un kaptanı bekliyordu.

Gizlice içeri sızdım konteyner çevreleri kaptanın adamlarıyla çevriliydi konteyner aralarından geçerken kapısı açık birine girdim Bir çanta dolusu para, bir Nişancı tüfeği, pahali bir kağıdın katlanmış tarafina düzgünce yazılan bir kelimenin olduğu zarf

"Başkan"

Bir mafyanın yapabileceği birşeye benzemiyordu. Bu, cok soğuk ve mantıktan uzak bir şeydi.

Max Payne 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin