Cennete Biraz Daha Yakın 4.Kısım

25 3 0
                                    

Maxey

Tüm gece boyunca restoranda arka arkaya içtiğim kahvenin tadı motor yağı gibiydi. B.B ' den mesaj geldiğinde katilin peşine tekrar düşmüştüm.

Roscoe sokağında neler oldu öyle? Maxey, Burada başım dertte gece 2:30'da gelkoro komünikasyon'nun garajına

Alexin katilini ve komployu ne kadar düşünürsem o kadar içeriden yapılmış bir iş olarak hissediyorum. Bunun olacağını bilmeliydim. B.B., Beni satmıştı şimdi de başladığı işi bitirmek istiyordu.

Garaj kullanılmaz haldeydi B.B özel yaptırdığı takımıyla gözüktü, altın saati ile kol düğmesi birbirine uyumluydu. Tüm bunlar ise bir polis maaşıyla alınmıştı...
Aldatıcı cazibesini takındı oysa cehennem kadar günahkardı

B.B.-Maxey

-Tüm bunlarda ne demek oluyor B.B.? Seni hain piç

-hadi ama böyle davranman gerekmez bir sigara yak.

-Sigara içmiyorum

-Maxey. Bu işin ne kadar büyük olduğu hkkinda hiç bir fikrin yok iş çok büyük. Hiç bir fikrin yok--

-Bence var. Sen rüşvet yiyip ortağını satan polisin etkisi. Metrodaki gangsterler seni ele verdiler. Bunu anlamak zor olmazdı.
(Max elini silah şekline çevirir ve kendi kafasına götürür ek devam eder)
Bahse girerim Alex'le de tam böyle olmuştur. Daha yakın ve şahsi şekilde.

-Bu kez kazanamayabilirsin max.

-Hayır ama sizin de kazanamayacağınızdan adım gibi eminim.

B.B sahte davranışını bırakmış Birden kötü adam kesilmişti.
Bi ara hızla üzerime sürdü ve bana çarpmaya çalıştı kendimi başka bir yere atıverdim B.B arabaya binerek kaçtı

Dört araba dolusu adam geldi ardından beni öldürmeye çalıştılar fakat B.B.'nin bindiği araba kaçmanın kokusuyla olucak ki çıkışa doğru hızı alamamış ve duvara çatpmıştı B.B'yi yakalayıp bir kurşunu da onun alnına hediye ettim.

Zrrrr!
(Telefon çalar)

-Alo?

-Max Payne?

-Kim olduğumun ne önemi var!

-Ben Alfred Wooden. Düşmanlarının adlarını sana verebilirim derhal asgard binasına gel.
Seni bekliyor olacağız.
Klik!

Max Payne 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin