OLAY YERİNDEN CANLI
Burası 40'lı yılların başından beri kapalı.
Büyük bir şey Roscoe sokağından aşağı indi, belki bu Alexin, neden benimle burada buluşmak istediğini gösteriyordur. Belkide öyle değildir.İstasyonun içinden lağıma açılan bir yol kazılmıştı yolu takip edince banka soyguncularına denk geldim. Kasada, Aesir şirketinin bonoları vardı. Bunun peşindeydiler.
Aesir'in başarı öyküsü son günlerde her kanalda,her derginin kapağındaydı.(Bankanın telefonu çalar)
Max-Olay yerinden canlı olarak sana geliyoruz.
Jim Bravura:-Buda kim?
-Tam arkanda
-Ben Nypd'den yardımcı şef; Jim Bravura. Suç faaliyetine derhal son ver ve derhal teslim ol!
-Kesinlikle Jim, ben ve çocuklar konuşmuştuk, ve herkes çok üzgün. bir daha asla yapmayacaklar
-Bu da Kim?
Bir banka soygunu mahallinde bulunmak hissettiklerimin dibe vurması demekti.
Bankada bulduğum patlayıcıları alıp istasyona geri döndüm ve istasyona giden kapıyı patlattım. Gişe önünde Demir parmaklıkların hemen ardında Alex belirdi.
Alex-Kimdir o? ...Ah Max. Yüce İsa adına, burada ne oluyor böyle?
Max-Lupino'nun adamları onlar buradalar.
-Lupino mu? adamları mı?
(Şiddetlice patlayan mermi istasyon da büyük bir yankı yapar)
Max-Alex ? Alex!
-Aman tanrımAlex'e arkasından biri sinsice ateş edip, olay yerinden hızla kaçmıştı ve Alex Gözlerimin önünde yere yıkılıvermişti
Alex geçtiğimiz 3 yılda beni aklı başında tuttu. Şimdi nasıl hissettiğimi bilmiyorum. Her nasılsa büyük birşeye karıştı ve kendini Jack lupino'nun ayakları ucuna basarken buldu.Lupino; Kenar mahalleler ve adi otellerde dönen sex, uyuşturucu ve cinayet olaylarının rüşvetini işletiyordu.
Nypd etrafını kuşatmıştı. Sirenleri duyabiliyordum. Çığlıkları giderek artıyordu. Lupino, Alex'i takip ederek bizi bulabileceğini ve beni tongaya düşürebileceğini sanmıştı, Tek eline geçen dikkatimi çekmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Max Payne 1
Mystère / ThrillerHer şey çok güzel iken ailesinin katledilmesinin ardından Max'in dağılan dünyası ve mafya ile verdiği mücadeleler konu alınmaktadır. Etkileyici hikaye senelerce dillerden düşmemiştir