Amerikan Rüyası:8.Kısım

35 3 0
                                    

RAGNA ROCK

Ragna rock Lupino'nun özel gece kulubüydü, bu uyuşturucu mağarası eski bir tiyatro içinde kuruluydu. 

İçerde beni neyin beklediğini biliyordum: Kafayı bulmuş uyuşurucu bağımlıları, baygın sessizliği bozacak
ve soğuk kanlı katiller, cehennemin bu tarafındalar.

Ragna rock sanki baş ağrıtmak için yapılmıştı. Işıķları Bir makinalı tüfek gibi ışıldıyor ve titreşiyordu.
Kulübün göbeğinde kölelerin zamanından kalma gotik bir park vardı ve iğrenç şeyler dışarı çıkarıyordu.

Keskin hava sanki, kalbe giden bir polis katili mermisi mesajı veriyordu. Baba gibi, Oğul gibi, Sadece Jack lupino gibi.

İçeri sızdım, burda, birilerinin kitap okuduğunu öğrenmek beni çok şaşırttı.
Kitabın kapağında "Cinayet ve fırtına çağı" yazıyor. Arkasında Norveç efsanesi Ragnarok'tan bahsediyordu.
Korkunç kışta, Dünyayı kaplayan buz tabakası vikinglerin sonunu getirdi.
Vile'lerin suçları yayılmış tüm insanlık kaybolmuştu.

Şimdi bazılarının bunları nasıl kafalarına soktuklarını anlayabiliyordum, artık gece kulübünün ve sahibinin neyi amaçladığınıda anlamaya başlamıştım. Burası şeytani bir yerdi hemen ileride bir oda daha vardı

Şeytani Oda;
"Necronomıcon", "Büyücülük" ve "Kayıp Cennet" gibi garip kitaplarla doluydu, kapaklarında pentagramlar vardı. Hepsi iğrençti ararında korku videoları ve ouıja tahtası da vardı.
(Ruh çağırmada kullanılan harfli tahta)

Tek düşündüğüm şey, Lupino'nun bu işi fazla ciddiye almış olmasıydı. Zamanının çoğunu bu katta bunlarla  geçiriyordu.

Max Payne 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin