Temizlik yemek vb herşeyi yapmıştım şimdide koltukta götü başı yaymış film izliyordum Tunanın hala eve eve gelmemiş olmasından faydalanarak evde götümü başımı yaymış bir şekilde yatıyordum.
Film romantik tipik bir filmdi, aslında romantik filmleri sevmezdim ama can sıkıntısından izliyordum işte. Film böyle rutinliğinde devam ederken sevişme sahnesi çıkınca gözlerimi devirdim, zaten romantik bir filmde sexten başka ne olabilirdi ki ?
''Şimdide sapıklık.'' diyen Tunanın sesini duyduğumda irkilip arkamı döndüğümde kapının pervazına yaslanmış filme baktığını gördüm. Gözlerimi devirip kanalı değiştirdiğimde oda piç gülümsemesini yapıp karşımdaki koltuğa oturdu.
''Ben yokmuşum gibi davran.'' diyince elimdeki yastığı ona fırlattım. ''Bana bak mutfak robotu eğer bu konuyla ilgili bir kelime daha edersen yemin ediyorum ki bütün vidalarını sökerim senin.'' diyince çarpık bi gülüşle omuz silkip önüne döndü. Omzun çıksın emi Tuna , çıkıkcıya git de takamasınlar inşallah vida gerekiyor desinlerde bulama inşallah Tuna !!
Üzerimdeki pikeyi çekip ayağa kalktığımda aklıma gelen gerçekle yerime oturup pikeye sarılmam tam oldu , üzerimde iç çamaşırlarım ve bol bi erkek tişörtü hariç hiçbirşey yoktu. Beni bikinili görmüştü ama bu durum başkaydı , utanmak değil de çekinmekti belkide
Ağır hareketlerle ayağa kalkıp tişörtü olabildiğince aşağıya çekiştirip yürümeye başladım. Tunanın bana baktığını farkettiğimde yanaklarım alev alırken oramın buramın gözükeceğini umursamadan odama resmen depar attım.
Odama geldiğimde kapıyı kapatıp kendimi direkt yatağa attım ve gözlerimi kapadım uyumak istiyordum , hayır uykum gelmemişti ama ben uyumak istiyordum.
Gözlerimi kapadığım an aklıma babam gelince gülümsedim , çok özlemiştim onu. Acaba doktorunu arasam izin verir miydi babamla konuşmama ? İzin vermesede en azından durumunu öğrenirdim. Telefonumu aramaya başladığımda salonda unuttuğumu fark edip derin bi of çektim.
Şimdi tekrar içeriye gidip o nemrut suratlı mutfak robotunun yüzünü mü görücektim!?
Nemrut suratlı falan ama çokda karizmatik aslında , özellikle o gözleri yok mu yeşilin en güzel tonu mübarek.
Hemen altıma bir tayt geçirip saçımıat kuyruğu topladım ve salona doğru paytak ama hızlı adımlarla yürümeye başladım. Salona geldiğimde öküzün üstünü çıkarmış altında boxerla oturmasını beklemediğim için hayvan gibi içeriye daldığımda kendime binlerce kez küfür ederek kafamı çevirdim.
''Utanma yemem.'' diyince masanın üzerindeki kalemi ona bakmamaya özen göstererek ona doğru fırlattım.
''Çok konuşma mutfak robotu telefonumu ver.'' diyince omuz silktiğini hissettim harbi kalas bu ya .
''Gel al .'' diyince oflayıp ona bakmamaya çalışarak ki bunu başaramadan gözlerimle etrafı incelereyerek telefonumu aramaya başladım onun yattığı koltukta olduğunu görünce oflayarako tarafa doğru yöneldim ama tam telefonu alıcakken bu gerizekalının gömleğine takılınca üzerine düştüm. Ben toparlanmaya çalışırken o çatık kaşlarıyla bana bakarak '' dokunmak yok .'' dedi. Ay çok meraklıydım sana dokunmaya nemrut suratlı şeytan !!
''Çok meraklı değilim sana dokunmaya merak etme ayrıca bu dağınıklığın yüzünden oldu ne olduysa , ya sen holding sahibi adamsın bu ne dağınıklık pislik ya.'' diyip üzerinden kalkıp ellerimi belime koydum ve ona doğru bakmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖNİZ
ChickLit''Bu evin kuralları var küçük hanım , bunlardan en önemlisi..'' diyip kafasını bana doğru çevirdi ve o duymaktan nefret ettiğim cümleyi söyledi ''Dokunmak yok.''