7. Bölüm

1.1K 57 0
                                    

7. Bölüm

Şaşkınlığını üzerinden atması bir an sürmüştü. Yanımdan geçip, iki adımda kız arkadaşının yanına ulaştı ve eğilip dudaklarını onunkilere bastırdı. Lütfen ama, diye geçirdim içimden. Benim yanımda yapmasanız ne olur ki?

Selena beklediğimin aksine dudaklarını hızla Justin'den ayırdı ve rahatsız bakışlarla beni işaret etti. Hemen bakışlarımı kaçırıp, kumdan kalelerin içinde beni kabul edebilecek bir prens var mıdır diye aramaya koyuldum..

"Bana bir öpücük değil; açıklama borçlusun, sevgilim." dedi, küçümseyici bakışlarını benden ayırmadan.

"Neyi açıklamalıyım?" Justin şaşkınca bir bana bir ona bakıyordu. Sarmaş dolaş, milyon dolarlık bir Hollywood çiftinin yargıç olduğu mahkemede yargılanıyor gibi hissediyordum. Berbat hissediyordum.

"NEDEN SENİ BİR KAÇ GÜNLÜĞÜNE DOĞUP BÜYÜDÜĞÜN YERE BIRAKIP İŞİMİN BAŞINA GİTTİĞİMDE BENİ ALDATTIĞIN HABERİNİ MAGAZİN SİTELERİNDEN ÖĞRENİYORUM? NEDEN SENİ HEP YANINDA BİR SÜRTÜKLE BULUYO-"

"Selena," dedi Justin yine beklemediğim biçimde sertçe. Kız arkadaşının kulağına tehditkar bir havayla eğildi. "Bana bağırmayı kes." diye fısıldadı yavaşça.

Belinde olan koluyla onu yürümeye zorladı ve yanımdan bir kaç hızlı adımda uzaklaşıp hararetli tartışmlarına orada devam ettiler.

Konuşulanları duyamasam da şaşkınlıkla izliyordum çünkü az önce birbirlerine bağırırken şimdi birbirilerini öpüp, bir şeyler fısıldaşıp gülüşmeye başlamışlardı. Boğazımda düğümlenen hıçkırığı zorlanarak, gözyaşlarım gibi geri yolladım. Birlikte olduklarını kabullenmiştim, uzun zaman önce. Ama içimde hep, o yaz aramızda daha fazlası olsaydı şimdi ne durumda olurduk sorusu vardı. İçimde hep, onun hayatında olsaydım başta kız arkadaşı olmak üzere bir çok şeyi değiştirebileceğime dair minik, aptal bir inanç kırıntısı vardı..

Öpücüklere boğduğu sevgilisini bırakıp koşarak yanıma geldi. "Arada böyle yapar, kusura bakma Mel."

"Mel mi?" dedim kaşlarıımı kaldırarak. "Bana arkadaşlarım Mel der."

"Ne demek şimdi bu?" gözlerini kıstı.

"Hiçbir şey." bana sürtük diye hitap eden kız arkadaşınla dil banyosu yapman demek. "Ben gitsem iyi olacak." eğilip yerden çantamı alıp omzuma geçirdim ve ona arkamı dönüp hızla uzaklaşmaya başladım.

"Melanie," kolumu tutup beni kendisine çevirdi. "Ne oldu şimdi? Arkadaş olduğumuzu sanıyordum."

"Bir şey olduğu yok." umursamazca başımı salladım. "Arkadaş olduğumuzu mu sanıyordun? Sanma. Hiçbir ilişkide tek tarafın emeğiyle bir yere varılmaz, Justin. Arkadaşlıkta bile."

Bir şey demesini beklemeden sahil boyunca ilerledim. Gözümden düşen bir damla yaşı yanağımda hissetmeden elimle sildim. Görüşüm, gözyaşlarıyla bulanıklaşmıştı. Pek umursadığım söylenemezdi..

***

Yüzümü buruşturarak kendimi başlıkları okumaya zorladım. 'YENİ SEVGİLİSİNE SIRILSIKLAM AŞIK', 'YENİ OLDUKLARI KADAR ISLAKLAR' 'ISLAK HABER; SELENA GOMEZ ALDATILDI' 'BELIEBER MİLADI, YANINDA BAŞKASIYLA GÖRÜNTÜLENDİ'

Hayır, Tanrım rezil olmuştum. Forumlarda, sayfalarda yemediğim küfür kalmamıştı.

-Islanınca seksi olduğunu mu sanıyor? Sürtük.

-Justin bir hata yapmış olabilir; ama hala Selena'yı seviyor.

Bir Yaz Gecesi RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin