16. Bölüm
"Hadi Melanie. Lütfen. Tanrım sana ihtiyacımın olması yeteri kadar sinir bozucu değilmiş gibi bir de beni reddediyorsun! Beni nasıl reddedersin?"
Tanıdınız mı? Pek sanmıyorum. Çünkü şu an sınıflar koridorunda ayaklarıma kapanmak üzere olan kişi Jasmine.
"Bak, seni bir daha asla rahatsız etmeyeceğim. Lütfen. Lütfen, lütfen, lütfen."
"Hayır," dedim keskince. "Hayır, hayır, hayır."
"Uff. Anlamıyorum yalnızca bir konser! Sevgilin değil mi işte? Beni asla kırmazdı."
"Sen söylesene öyleyse! 'Mezuniyet için Justin Bieber ile anlaştım Bayan Meade. Eski sevgilim ama samimiyetimizi kesmedik.' Derken değişen neydi?" dedim az önce mezuniyet komitesi toplantısında programı düzenleyip sosyal faaliyetleriyle Yale'in dikkatini çekebileceğini sanan Jasmine'in rahatsız edici bir taklidini yaparak.
"Bana yardım edebileceğini düşünmüştüm. Sen herkese yardım edersin?" yapmacık biçimde gülümsedi.
"Ah, kendini aşağılamanın hiçbir yararı dokunmuyor Jasmine. Justin'le konuşmayacağım. Onu mezuniyet programını düzenleyince Yale'e kabul edileceğini sanan zavallı bir kızın palavraları yüzünden konser için ikna etmeye hiç niyetim yok."
Cevabını beklemeden binadan çıktım. Herhangi bir cevap vereceğinden de emin değildim zaten.
"Melanie, hey!"
Şaşkınlıkla etrafıma baktım.
"Ben sana dedim bu o değil işte."
"Haklı olabilirsin dostum."
"Of siz ikiniz aklınızla düşünmeyi ne zaman öğreneceksiniz? Melanie olmayan kız neden Melanie deyince baksın ki?"
Boğazımı temizledim ve bana bakıp sesli yorumlar yapan üçlünün yanına ilerledim.
"Bir sorun mu var?" dedim kaşlarımı kaldırıp. Elbette, üçünü de çok iyi tanıyordum.
"Senin Melanie olup, olmadığını anlamaya çalışıyoruz." dedi Chaz.
Bir süre şaşkınlıkla ona baktım. "Yemekte bana eşlik-"
Gözlerini irice açıp Caitlin'i işaret etti. Bilmesini istemiyor muydu?
"Yemekte seninle pek ilgilenemedik," dedi Caitlin çekingence. "Justin ve kız arkadaşının misafirlerini genelde pek önemsemeyiz."
"Anladım." rahatlatıcı olduğunu umduğum bir gülümseme takındım.
"Elbette ben onlardan değilim Melanie," dedi Ryan. "Ben misafirlerimiz arasında ayrım yapmam." anlam veremediğim biçimde sırıtıyordu.
"O aleti olmayan kimse arasında ayrım yapmaz." diye atladı Chaz.
"Sana motorcu ağzıyla konuşmamanı kaç defa söyledim ben!" Caitlin sinirle dirseğini Chaz'e geçirdi.
Onlar kavga ederken Ryan yanıma geldi. "Aslında seni Justin'e götürmek için gelmiştik. Tabii, ediyle büdünün bunu çoktan unuttuğuna eminim." dedi Caitlin ve Chaz'i işaret ederek.
"Beni neden Justin'e götürecektiniz? O nerede?" etrafıma baktım.
"Muhtemelen inmek üzeredir." dedi saatine bakıp.
"Ne inmesi? Tanrım, siz bulmacalı konuşmak için gelmeden önce anlaşma mı yapıyorsunuz?"
O yüzün ciddileşebildiğini hiç göremeyeceğimi sanarken yanılmış olduğumu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Gecesi Rüyası
Fanfic"Seni seviyorum," diye fısıldadı ara verdiğinde. "Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum.." her öpücüğünden önce bana bunu fısıldıyordu. "Tanrım, seni çok seviyorum.." "Tanrıyı mı, beni mi?" geri çekilip şüpheyle yüzüne baktım. "Tanrıçayı.."...