Helló mindenki. Először is sajnálom a késést, de most alle zusammen minden összejött, a suli, nyelvvizsga, kressz, minden amit csak lehet, de folyamatban van a kövi rész.
Mellesleg Váó. Pár napig nem néztem az oldalt, gépközelbe se jutottam, csak csekkoltam telefonról (angol órán khm..) és egy kisebb káromkodás hagyta el a számat egy bizonyos szervről. 1600 fölött? Mi a fene:DDDDD Arra számítottam, hogy lesz 500, esetleg 600 ha nagyon bizakodtam, na de ennyi? :O KöszönömKöszönömKöszönöm :DDD
És persze a cím, igen köszönöm a díjat, NatliaFarkas-nak (halvány lila gőzöm sincs, hogyan kéne megjelöljelek, de köszönöm szépen és nézd el az analfabétának :D)
Szabályok:
- Olvasd el a blogját, akitől kaptad.
- Tedd ki ezt a szabályzatot.
- Írj 10 dolgot magadról.
- Válaszolj a kérdésekre.
- Tegyél fel 10 kérdést.
- Jelölj meg 10 embert, akinek díjat szánsz.
10 tény magamról:
1. Lillának hívnak. Kizárólag a Lillát használom, a Liliért harapok :'D
2. 17 éves vagyok.
3. Imádom a nyelveket. Ebből következik, hogy tolmács szeretnék lenni.
4. Sorozatbuzi vagyok. (Elnézést a kifejezésért) Kedvencet nem tudnék választani, de top 3: The Walking Dead, Game Of Thrones és How I Met Your Mother.
5. Imádom Shawn Mendes-t, egyszerűen hihetetlenül aranyos. Beszárnám egy vitrinbe itthon és egész nap nézegetném. (Az este már nem publikus:DDD)
6. Szeretem a 5SOS-t (dah). Májusban megyek Bécsbe (WHOOOO)
7. Rühellem a matekot, ezért is számoltam meg, hogy biztos a 7. pont jön-e. (Fun fact: fizikából 4-es vagyok, logika sehol :'D)
8. Van egy kutyám, Chester aki most lesz 1 éves, ő a mindenem (lol kicsit sem antiszoc)
9. Alvásban marha jó vagyok.
10. Van egy keresztlányom, a bátyám lánya, ő a második mindenem :))
10+1. Megint megszámoltam, hogy biztos legyek a dologban.
Kérdések:
1.Mikor döntötted el, hogy írással foglalkozz? Miért?
Vicces story. A legjobb barátnőmmel néha járunk (itt a reklámba helye) kávézóba és ott van egy srác aki bejön neki. Valamelyik este jöttünk ki onnan és poénból rögtönözni kezdtem neki egy szituációt. Mintha leírtam volna, vagy nem tudom, de teljesen oda meg vissza volt és hogy mindenképen folytassam. Kinevettem. Aztán hazaértem és poénból elkezdtem írogatni. Úgy egy 3 oldalas word lett belőle, amit el is küldtem neki. Erre a lelkem (egyemmeg) megmutatta az anyjának, az apjának, a bátyjának, nővérének, kutyának, mamának, szomszédnak, mindenkinek. Én meg csak néztem, hogy még valakinek? Erre anyukája elküldte egy ismerősének aki egy újságnál dolgozik és azt mondta lát bennem tehetséget. Mire én elkezdtem használni az állítólagos képességem (lol) és elkezdte fanfictiont írni. A "Summer Camp" kb a 10. amit írok, csak a többit nem publikus :'D.
2. Kedvenc filmed/könyved?
Harry Potter. Egyértelműen. Film és könyv is..:D
3. Melyik a kedvenc együttesed?
Le leszek szólva, mert nem a 5SOS, imádom őket, of course, de nem rég voltam Imagine Dragons koncerten és AZTAROHADTK.
4. Luke, Ashton, Michael vagy Calum? Vagy egyik sem? Miért?
Luke. Nem vagyok felszínes, nem azért mert jól néz ki, vagy bármi, egyszerűen csak ráz a hideg, ha meghallom a hangját. Na meg a pc. A gyengém. És ugyanolyan idiótának tűnik mint amilyennek magamat hiszem. Egyszerűen csak álompasi, úgy ahogy van. Persze a többiek is asdjdhsldh
5. Szereted az 1D-s storykat? Melyik fiú a kedvenced onnan?
Régebben szerettem őket. Amikor még kics fiatalok voltak. A régi videónaplók, Harry rövid haja, Liam fürtös frizurája, imádtam. De ahogy elkezdtek változni, meg én is sokat változtam akkoriban, a 5SOS, Godd Charlotte, All Time Low vonal jobban kezdett húzni. Mindezekmellett a History perpillanat nagy kedvencem. Éééés Niall. Egyszerűen csak.... cuki hát na.
6. Milyen könyveket szoktál olvasni?
Sci-fi. Fantasy. Bármi csak ne romi, azt nem szeretem. De kiolvastam a Szent Johanna Gimi-t, az jó volt. Meg a Bábelt. Meg Az akkor szakítsunk-t. Meg a Bexi sorozatot. na mindegy.
7. Kedvenc történedet itt, wattpad-on? Miért?
Nem olvasok túl sokat, hogy őszinte legyek (küldjetek nekem btw, kíváncsi vagyok ti miket olvastok, ha már az enyémbe is belekukkantottatok:'D), de olvastam egy Ashton-osat, ami nagyon tetszett. A címére nem emlékszem, mert én hülye nem mentettem el (analfabééétaaa)
8. Kedvenc szín?
Kék.
9. Mit gondolsz a mai társadalomról?
Erről hosszasan tudnék írni. Az egoitsa tömeggyártmányok és az önbizalomhiányos egyéniségek. Egy szép német szóval fejezném ki: FOSCH (Ejtsd: Fos)
10. Mit gondolsz erről a történetemről? ("Just Friends")
Imádom, amiért bekahatod, mert a szemem kiégett, mire a végére jutottam, szóval ja. Kapd be. (imádom :D)
Oké, szánom bánom, de tényleg nem olvasok szinte egy sztorit se. Mindig nekikezdek, de a legtöbb ugyan olyan (mintha az enyém különb lenne), úhogy kérlek, könyörgök, küldjetek nekem olvasnivalót, sajátot, kedvencet, tökmindegy és én ahogy ráérek elolvasom, kirakom és írok kérdéseket is.
Mégegyszer köszönömszépen a díjat. Na meg a sok olvasót, akikről fogalmam sincs hogyan kerültek ide és legfőképen miért ovlasták tovább a story-t, de dankeschön és holnap hozom a kövi részt.
AufWiedersehen :d
YOU ARE READING
Summer Camp /LukeHemmings Fanfiction/
Fanfiction- Te jó ég, te perverz... - Ne! Ne érts félre- takarta el a férfiasságát. - Félre érteni azt, hogy pucéran állsz előttem? Jézusom, vegyél már fel valamit!- pattantam fel.