16. kapitola

179 12 1
                                    


Rika LightDark:

„Kluci zítra je ve městě karneval. Nepůjdeme se tam podívat?" zeptala jsem se.

„Můžeme, aspoň bude sranda. A zjistíme, co si o nás budou myslet lidi." Řekl Slendy a my se začali smát.

„Už je pozdě. Jde se domů." Zavelel Slendy.

„A vážně ti nevadí, že budeme dneska u tebe?" zeptal se Jeff.

„Ne, nevadí. Už dlouho jsem neměl návštěvu a po pravdě, je tam nuda tak aspoň bude sranda." Odpověděl Slendy a vsadila bych se, že by se i usmál, kdyby měl obličej. Tak jsme se tedy vydali na cestu k Slendymu.

Mezitím doma:

Jane the KILLER:

Jeff a Rika šli ven se Slendym a já tu byla s matkou Riky, která nevěděla kde její dcera je. Spala nahoře v pokoji a já byla s Clockem.

„Myslíš, někdy na budoucnost?" zeptal se najednou Clock a já zvedla hlavu, abych se na něj podívala.

„Jak to myslíš?" zeptala jsem se.

„Jako jestli myslíš, jak by to bylo s námi." Odpověděl.

„Tak já doufám, že budeme stále spolu a nic nás nerozdělí." Řekla jsem a dala mu letmou pusu na líčko. On se postavil, něco zalovil v kapsách a klekl si na jedno koleno.

„Jane the KILLER, prokážeš mi tu čest a staneš moji ženou?" zeptal se a já byla dost v šoku, ale hrozně nadšená.

„ANO! ANO! ANO!" zakřičela jsem odpověď, skočila mu kolem krku a políbila ho. On mě taky objal a nasadil mi prsten na prst.

Další den:

Slenderman:

Celou noc jsme dělali blbosti a usnuli až nad ránem. Já se samozřejmě jako vždy vzbudil něco kolem půl 7 ráno. Rozhodl jsem se, že je nechám ještě spát a zatím připravím snídani. Rozhodl jsem se pro palačinky.

Asi za půl hodiny došla do kuchyně Rika.

„Dobré ráno Slendy." Pozdravila mě.

„Dobré i tobě." Odpověděl jsem jí.

„Nepotřebuješ pomoct?" zeptala se.

„Ani ne...I když i jo. Mohla by jsi prosím udělat čaj?" zeptal jsem se jí.

„Jasně." Odpověděla a začala hledat čaj v poličkách.

Palačinky už byli hotové, tak jsme se všichni najedli. Dokonce i Jeff vztal na jeho poměry celkem brzo.

„Taky se tak těšíte na ten dnešní karneval?" zeptala se Rika a bylo na ní vidět, že se dost těší.

„Jasně, že jo! Nejenom, že se pobavíme, ale možná i někoho zabijeme." zaradoval se Jeff a já přikývl hlavou na znamení souhlasu.

Po snídani Rika vzala všechny talíře ze stolu a dala je do dřezu.

„Nech to. Já to umyju, vy jste hosti." Řekl jsem a pustil se do umývání nádobí.

Pak jsme šli všichni tři za Jane jí říct, že půjdeme všichni na karneval. Cestou jsme si povídali a hráli pravda nebo lež. Všichni jsme se dost nasmáli a byly až moc happy.

Rika LightDark:

„Lidičky, jsme domá!" zakřičela jsem pomalu na celý barák a kluci málem ohluchli.

SWEET but PSYCHOKde žijí příběhy. Začni objevovat