Chci vás jen upozornit, aby jste se nedivili takovým časovým posunům ;)řekněme, že v této kapitole bude léto :D
Jeff the KILLER:
Když jsme došli domů, Slendy šel odnést Riku do jejího pokoje a já jí tam jen odnesl věci a pak šel zase ven.
‚Celkem by mě zajímalo, kdo to byl.' říkal jsem si sám pro sebe v hlavě.
‚Tak se jí pak zeptej.' ozvalo se moje svědomí.
‚Ale co když mi to nebude chtít říct, nechci jí narušovat soukromí.' odpověděl jsem.
‚To pusť z hlavy. Každému se uleví, když se někomu svěří.' a tímto skončil můj vnitřní rozhovor a já s ještě chvíli toulal po lese.
Po asi hodině jsem se rozhodl jít domů, jelikož se už stmívalo a byla už i celkem zima.
Když jsem došel domů tak jsem si šel pro sušenky, které jsem si pečlivě schoval (i já si schovávám sušenky a po pravdě není nad domácí sušenky :3).
Další den:
Probudil jsem se docela brzo, tak jsem šel zkontrolovat Riku. Ta spala, tak jsem si ještě lehl k ní (jo možná začíná z mého pohledu takové to trapné love story, ale ještě bude sranda :D).
Rika LightDark:
Ležela jsem na něčem měkkém a cítila, jak z něčeho vyzařuje teplo. Otevřela jsem oči a viděla jsem (zatím) čistě bílou mikinu a havraní vlasy. Usmála jsem se sama pro sebe a pokusila se vstát tak abych ho neproudila, ale to bych musela mít z pekla štěstí. Jelikož jsem ho tak trochu omylem probudila.
„Kam jdeš?" zeptal se tím svým rozespalým hlasem.
„Převléct se." Odpověděla jsem mu a usmála se. Popadla jsem svoje věci a šla se do koupelny převléct. Když jsem se vrátila do pokoje byl tam pořád Jeff a koukal se nějak zamyšleně na zeď.
„Děje se něco?" zeptala jsem se ho. Trhl sebou jako by se probral z tranzu a podíval se na mě.
„Já......jen.....můžu se tě na něco zeptat?" zeptal se.
„Jasně, že jo." Odpověděla jsem mu a usmála se.
„Kdo byl ten muž u toho rybníka s tím psem?" zeptal se a já sebou trhla. „Jestli nechceš nemusíš odpovídat." Dodal a já jen zakroutila hlavou.
„Řeknu ti to, ale zároveň i Slendymu venku." Odpověděla jsem a odešla pozdravit mamku.
Jeff the KILLER:
Viděl jsem, že se jí odpovídat moc nechce a hlavně i to jak sebou trhla. Ale její odpověď mě celkem překvapila. Ale neřešil jsem to a šel pozdravit Slendyho, který u nás přespal.
„Ahoj Slendy." Pozdravil jsem.
„Ahoj Jeffe. Děje se něco?" zeptal se mě Slendy.
„Ne nic. Co by se mělo dít?" zeptal jsem se a zakřenil se.
„Že si pomalu jako tělo bez duše." Odpověděl mi.
„Aha. No každopádně Rika nám řekne, kdo to byl u toho rybníka." Řekl jsem a šel do kuchyně pro něco k jídlu.
Tam už něco kuchtila Jane a Rika jí pomáhala.
„Co tu kuchtíte děvčata?" zeptal jsem se.
„No přece palačinky a já ještě dělám bábovku. Doufám, že vám nevadí ořechy?" Odpověděla mi Rika, usmála se a dál si hleděla práce.
ČTEŠ
SWEET but PSYCHO
RandomTento příběh bude směsice reality, fikce a najdete zde také Jeffa the Killer-a a Jane the Killer a i nějaké další postavy z příběhů Creepypasty. Doufám že se vám story bude líbit a idnorujte prosím chyby v pravopise. 25.2.2016 222. místo v kategorii...