Sevgililer günü diye belli bir gün varmış. Hatta... 14 Şubat'tı değil mi? Hiçbir zaman gerekliliğini anlayamamışımdır. Düşüncelerimi öğrendiğinizde aslında bana hak vereceksiniz.
Bir zamanlar hayalime bile sığdıramadığım, uğruna onca oyunlar çevirdiğim bir kadınla 7 yıldır evliyim ve beraber kurduğumuz bu ailede 7 yaşındaki Nazlı kızımın, bir de her geçen gün, Naz'ın bana benzediği yönündeki fikirlerinin daha da inandırıcı olduğu 3 yaşındaki Yiğit'in babasıyım. O kadının, yeşil gözlerine bakabildiğim, sesinin kulaklarımı doldurduğu, gülüşünün günümü aydınlattığı her gün benim için ayrı bir sevgililer günü... Bizim günümüz... Biz Naz ile aslına bakarsanız çok uzun süren bir flört dönemi yaşamadık. Sanırım benim sabrım buna pek yetmedi. Ama evliliğimizin her bir gününde hem arkadaş, hem sevgili, hem karı koca, hem de ana oğul olduk yeri gelince. Gelelim bu günün sosyal mesajına; siz sevgililer, bu günlerinizin kıymetini bilin. Ne de olsa her dönemin farklı bir tadı vardır. Tadına vararak keyfini çıkarın. Evlilik aşkı öldürüyor diyenlere de kulak asmayın. Sevgilinize içinizden gelen hediyeyi alın. Gözlerinin içine bakın ve onu ne kadar sevdiğinizi söyleyin. Bunu sadece bugün değil her gün yapın. Onun gözlerine bakabildiğiniz her gün aslında size de bir hediye. Diğer kadınları bilmem ama Naz ne olursa olsun böyle günlere her zaman önem verir. Bu yüzden ben her zaman olduğu gibi hediyemi önceden ayarladım. Moda haftası bahanesiyle Fransa kıyılarında ufak bir tatil eminim ki çok hoşuna gidecek. Bu hediyeyi de uçak saati gelmeden 4 saat önce vermeyi planlıyorum ki valiz hazırlamaya fazla vakti olmasın. ;)
Hayatta belirli stratejiler belirmeniz lazım çoğu zaman. Ben hayatımı böyle yaşadım. Naz'ı bana getirenler hep onlardı ama ondan sonrası hep hesapsızdı. Hayat hikayemizin bir kısmını okuyan bilir. Az uğraşmadım. Ama değerdi yine olsa yine yaparım. ;) Ve bu gün de sevgilinizin kalbini tekrar çalabilmeniz için bir fırsat. ;) Planınızı yapın, kuralları belirleyin, gerisini akışına bırakın. Unutmadan... Sevgililer gününüz kutlu olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın 'Naz'lı Hâli / Kaldığımız Yerden Devam (:
RomanceHayatından geçen her bir gün, dolu dolu tabirinin karşılığıydı Naz için. Sonu gelmeyen seyahatler, bitmek tükenmek bilmeyen partiler, sıfırlarını dahi saymaya uğraşmadığı bir banka hesabı, anne babası, dedesi ve hatta daha birçok insanın ilgisi... Ş...