Rose wyciągnęła mnie chyba do jednej z najbardziej ekskluzywnych galerii handlowych. Tu na nic nie było mnie stać! Pomijając już oczywiście fakt, że ja wcale nie potrzebuję, ani nie chcę żadnych nowych ubrań.
-O! Chodź tu! - wrzasnęła Rose, chwytając mnie za dłoń. W końcu doszłyśmy do sklepu z jakimiś drogimi, ale ładnymi sukienkami. Moja kuzynka kazała mi przymierzyć kilka z nich i w końcu zdecydowała się na koronkową, czarną sukienkę , która, musiałam przyznać, była nawet trochę w moim stylu. O cenę wolałam nawet nie pytać. Potem poszłyśmy jeszcze do kilku sklepów, gdzie kupiłyśmy jeszcze pare rzeczy. Większość wbrew mojej woli. Po długim i wycieńczającym łażeniu po sklepach, wróciłyśmy do domu. Ciągle nie mogłam się jeszcze do tego wszystkiego przyzwyczaić. Tu luksus wisiał w powietrzu. Po tym męczącym dniu położyłam się na łóżko i po prostu zatraciłam się w myślach.
Idiota: Już niedługo księżniczko^^Cholera! Czy ja się uśmiechnęłam? To niemożliwe.
Alice: Nie sądzę.
Odpisałam i rzuciłam telefon na łóżko, obok siebie. Nagle ktoś wpadł do mojego pokoju. To była Rose.
-Hej, mogę? - spytała z uśmiechem wskazując na moje łóżko.
-Tak, jasne - odpowiedziałam bez wahania.
-Słuchaj, chcę, żebyś wiedziała, że ja już prawie jestem w tych popularnych i po prostu...jeśli ty nie będziesz to...najlepiej się do mnie nie przyznawaj. - powiedziała z grobowo poważną miną. Czy ona tak na serio?! No cóż...witamy na Upper East Side.
-Ok - powiedziałam, nie chcąc się z nią kłócić. Usłyszałam dźwięk smsa. Nim się zorientowałam Rose przechwyciła mojego iPhona 6.
-Kto to?! I czemu pisze ci, że i tak wie, że go pragniesz? - spytała natarczywie. Nie. Jej. Zasrany. Biznes.
-Nieistotne. To taki idiota. - warknęłam i wyrwałam jej komórkę z dłoni.
-Widzę - zaśmiała się.
-Idź spać. Jutro nasz wielki dzień - mrugnęła i zniknęła za drzwiami.
~~~
Przepraszam, że tak krótko, ale jestem na wyjeździe i mam mało czasu. W następnym rozdziale bdz pierwszy dzień w szkole Alice. Piszcie co uważacie! No i gwiazdki ;D papa
CZYTASZ
Who is he?!? - Harry Styles ff ZAWIESZONE
Fiksi PenggemarKto go nie zna...? Sławny Harry Styles - jeden z członków boysbandu One Direction, znanego na całym świecie? No cóż...Ali nie...Do czasu kiedy zostaje zmuszona przez przyjaciółkę do pójścia na ich koncert...Niestety nie zdarzy się tam nic dobrego, a...