NOVA ATEŞ(Hava)

399 19 33
                                    

Helooo evri van!Tamam çok saçma bir giriş yaptım.Biliyorum.Neyse.Madem kendimizi tanıtıyoruz.Buyrun o zaman;

Ben kimim?Ben de bilmiyorum dksnendiksndbd.Tamam tamam.Ben Nova Ateş.Kimdir bu Nova isimli vatandaş?Hmm bir düşünelim.Her grubun en olmadık yerde saçma sapan espiriler yapan fırsat bulsanız ağız burun gireceğiniz bir elemanı vardır ya hani.Hah,işte o gıcık eleman da benim.Ama ilk gördüğünüzde masum,soğuk,inek tipli,hanım hanımcık,oturup kalkmasını bilen(hepimiz biliyoz onu neys dksndjkenshdldnen),sakin,utangaç diyebilirsiniz.Eğer samimi olursak aslında böyle olmadığımı size temin edebilirim.Ama utangaçlığımı sadece bizimkilerin yanında unutuyorum.Genel olarak(söyleyemediğim ve telaffuz ederken genelolırık dediğim iğrenç ikili dksndndjjd)utangaç ve çekingen biriyim.Kolay kolay aşık olamam mesela ama olduğum zamanda gerçekten dibine kadar hissederim.Bir de sevgimi gösterememe gibi bir sorunum var.Birilerini gerçekten çok severim ama öyle canım cicim takılamıyorum.İçimde vazgeçememe şeysi,bağlılık hissi hepsi çok kuvvetli ama bunu yansıtamıyorum.Benim için sevgiyi gösterebilmek demek sarılmaktır.Eğer bir nesne olsam koala olabilirdim.Bizimkiler bilir mesela dksmsnsbsb.Değişik takıntılarım var.Genelde bu Burçak'ı çok kızdıran tipten takıntılar.Özellikle seçicilik.(Burçak'a sevgiler dksndndjkdndbdjsj)

Çoooook üşenirim bir de.Dünya yansa beş dakika bekle öyle yan diyebilecek türden bir üşengeçlik.Bir kıza göre baya da pasaklı ve dağınığım.Çalışma masamdaki kahve paketleri,bardaklar,kablolar ve dağılmış kitaplar hiçbir şey.Bu arada kitap demiştim değil mi?Evet bana dair bir özellik daha keşfetmiş oldum.Kitaplar bebeyim!Ufaklıktan gelen bir şey bu.Kitap okumak benim için bir hobi değil yaşam tarzı dksnsbdksmbdbdjd.Gerçekten kitap okumayan insanların hayattan nasıl zevk alabildiklerine şüphe ediyorum.Kitap okur da yazmaz mıyım?Tabii ki de yazamam.Yazı yazmayı severim ama yazamam.Çok saçma şeyler karalarım siyah defterime.Yazı yazamıyorsun,şiir?Şiir,eh öyle böyle yani.Bir de müzik.Müziksiz,kulaklıksız yaşayabileceğim bir gün yok.Kesinlikle öyle bir gün hatırlamam.Melanie Martinez aşkım canım bi tanemdir dinlemeyen varsa öneririm.Siz bana ne tür müzikler dinliyorsunuz deyin kemerleri dört saatlik bir sohbet için bağlayın derim.Slow rock,punk rock,alternatif rock,metal,yabancı pop,R&B,jazz,blues,jazz rock,blues rock...Her türlü müzik dinleyebilirim ama önüme geleni dinlemem.Bu konuda da seçiciyim mesela.Melodisi hoşuma gitti mi tamamdır,o şarkıyı bir ay boyunca mokunu çıkarana kadar 9902928373782 defa dinlerim.Anlayacağınız müziksiz hayat benim için düşünülemez.Şarkı söylerim ama sadece yalnızken.Ne yazık ki hepimiz bir Burçak olamıyoruz bu konuda.Ama iki aylık bir eğitime dayanaraktan çalabildiğim kadar piyano çalabilirim mesela sizlere (tabii unutmadıysam.) İstek parçaları alalım?

Yabancı dile meraklıyım ayrıca.Bir de dil demişken konu konuşmaya geldiyse gevezeyimdir biraz haberiniz olsun.Kolay kolay susmam.Konuşacak şeyler varsa susmadan duramam.Madem çok sıkıldınız şuraya bir şarkı bırakıp uzuyorum ve beni dinleyen,dinlemeyen herkese teşekkürler.Buraya kadar okuduysanız peygamber sabrı vardır demektir kutlarım sizi dkdnsbksksnd.

Dinlemeden geçmeyin derim :) <üç

4 ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin