Öncelikle merhaba sevgili okurlar! Sizi fazla sıktık biliyoruz ama biraz sıkın dişinizi. O zaman deli kızlardan bir diğerini tanıtmaya başlıyoruz.
Herkese merhaba! Ben Burçak Aslanoğlu. Burcum da soyadım gibi ''Aslan''
Açıkçası pek arkadaş canlısı değilim. Çoğu kişiye göre son derece soğuk biriyim. Onlar öyle diyorlar ama ben aslında kişiye göre davranıyorum. Öyle herkesle arkadaş olmam. Çevremde taş çatlasa 5 sevdiğim arkadaşım vardır. Böyle olmayı çok sevsem de, bazen bazı ortamlarda yapayalnız kalırım. Ve bu cidden hem çekilemez olur, hem de sinir küpü olurum. Aslında ben küçücük bir şeye sinirlenirim. Ama sinirlenmek dediğim, her sinirlenmemde ortalığı birbirine katmam. Sinirden ağlarım, ya da elim ayağım titrer falan. Hatta bazen cidden katil olmak isterim. Öfkem volkan gibidir. İçimde tutarım ama sonunda fena patlarım. Kime olursa olsun. Bir diğer huyuma gelirsek fazla alınganım. Bana yakın arkadaşlarım şaka bile yapsa ben yine de alınır sinirlenirim. Bakımı çok zor biriyim biliyorum... Hele birini seversem, tam severim manyak gibi bağlanırım. Sevgimi en doruklarımda yaşarım. Ama tabiki kimseye değmez. Yani bugüne kadar değmedi kimse için sevgim. Ama mükemmel bir şekilde ego tatmin ettim. Umarım lise de sevgimin karşılığını aldığım biri çıkar karşıma. Çünkü artık Burçak herkese plotonik damgası yedim... Son olarak, ben öyle kendini öne çıkarmaya çalışan, yüzüne badana yapan, okul koridorlarında, ciyak ciyak peşinde bir sürü erkekle dolaşan kızlardan değilim. Belki bu yüzden çok sevilmiyorum ama kendim gibi kızlar zaten beni sever. Neslimiz tükenmedi dünya! Belki bazılarınız soruyordur, başlık ve içerik ne alaka falan diye. Bence okuyunca anlamınız gerekir. Ben bu volkan gibi öfkemle ateşim!
Fiziksel özelliklerime geçersek, ( gerçi geçmek istemiyorum ama) uzun kahverengi saçlarım var. Bazen çok çekilmez olsalarda çok seviyorum. Küçük ama dolgun dudaklarım var. Badem gözlerim, fındık burnum var ki, cidden seviyorum. Yalnızca kaşlarımdan hoşlanmıyorum. Cidden kalın ve bu bazen hakaret almama sebep olabiliyor. Sizi fazla sıkmak istemiyorum. Diğerleri de tanıtsın, çabucak geçelim olaylara değil mi ama?
Janset Çakır
Herkese merhaba! Ben Janset ÇakırBaşlangıç olarak nasıl biri olduğuma gelirsek, çok neşeli ve çok çalışkan biriyim. Bazen yerine göre de egolu olabilirim. Arkadaş canlısıyım. Aşk konusuna gelirsek de ayran gönüllüyüm. Hayatımda gelen en önemli şeyler, ailem, derslerim ve best friendlerim olan Burçak, İz ve Nova'dır. Onlarla pek takılmasam da, hayatımda önemli yere sahiptirler. Sanırım kendimi derslere adadığım için pek fazla takılmıyoruz. Hedefim anestezi. İnsanlar dalga geçse de onlara ilerde dalga geçtiklerini yutturacağıma inanıyorum. Bir de arkadaşlarımın çok güldüğü gülüşülerim var. Değişik şekillerde gülebiliyorum ki bu da çok komik oluyor.
Uzun ve dalgalı saçlarım var. Minicik dudaklarım, minik bir burnum ve arkadaşlarımın deyimi ile devlet çukuru gibi gamzelerim var. Bu konu da ego kasmayı sevmem ama arkadaşlarım sağolsun... Övgüler ve parmak sokmalar... Yani arkadaşlarımın övgüsü ile ego kasıyorsam, sanırım bende bu 4 deli elementten, hava olanıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Element
Teen FictionBurçak,İz,Janset ve Nova...Dört arkadaştık biz.Biraz komik,biraz duygusal,biraz veryansın,biraz vurdumduymaz,biraz da hayalperest...Dört ay öncesine kadar birbirini hiç tanımayan insanlardık oysaki şimdi neredeyse her şeyimizi beraber yapıp,beraber...