2 hodiny pro každého!

267 29 4
                                    

''Boxovací pytel!!'' křikla jsem, rozběhla se k té velké těžké nudli, pověšené skoro uprostřed místnosti a objala ji
''Máš tu rukavice?'' otočila jsem se i s pytlem na Jimina. Ten se na mě chvilku udiveně díval a pak se uchechtl
''Jasně.'' přistoupil k větší komodě v rohu u dveří. Chvilku se tam přehraboval, pak vytáhl dvě černý boxovací rukavice a podal mi je.
''Úlalá, dík.'' zašklebila jsem se na něho.
''Mám se bát?'' zeptal se najednou celkem nevěřícně.
''Eh? Proč?'' zvedla jsem obočí.
''To je poprvé, co tě vidím takhle nadšenou. Ale mnohem děsivější je, že jsi nadšená z boxovacího pytle. Do boxovacího pytle se boxuje, víš to?!'' Jimin ode mě s vystrašeným pohledem trochu odstoupil.
''Abych neboxnula do tebe.'' zvedla jsem obočí.
''Jop, přesně toho jsem se bál.'' odstoupil ještě kousek dál.
''Pff..'' nasadila jsem si rukavice, zaujala postoj a..
''Budeš na mě čumět?'' podívala jsem se otráveně na Jimina, kterej tam stál a čekal co se bude dít.
''Jo.'' zašklebil se. S pohledem upřeným na něho jsem se vší silou praštila do pytle. Byla to rána, kterou jen tak někdo nedá.
''Myslím, že jsem změnil názor, měj se!'' Jimin se s úsměvem na tváři otočil a utekl.
''Magor..'' řekla jsem si pro sebe a pokračovala v boxování.

Po nějakým tom odpočinku a prozkoumání zbytku tělocvičny jsem se vrátila k boxování.
''(y/n)!'' dveře se rozlítly. Lekla jsem se a nevšimla si, že proti mě letí rozhoupanej boxovací pytel. Ten mě srazil a já padla k zemi.
''Proboha jsi v pohodě?!'' vykřikl Tae a přiběhl ke mě. Za ním vešli i ostatní.
''Promiň, že jsme sem tak vlítli, jen jsme tě chtěli vidět boxovat.'' podal mi Tae ruku.
''Tae ty jsi totální hňup!'' zakřičel na něho Jimin.
''Přijdeš a hned jí to musíš vykvákat!'' přidal se Hope.
''Uklidněte se, není to snad jedno?'' začal je uklidňovat Jin. Neposlechli. Mezitím co se dohadovali jsem utřela svůj pot z čela do ručníku, kterej jsem našla v komodě a při odchodu jsem ručník hodila na hlavu Yoongimu, kterej vypadal úplně mimo.
''Yah!'' křikl na mě, když si sundával ručník z hlavy.
''Neměl by ses zapojit do skupinové hádky?'' ironicky jsem na něho křikla zpět, když jsem šlapala po schodech nahoru.

--- Večeře ---

''(y/n)?'' začíná konverzaci jako obvykle Jin.
''Hm?''
''Tak nějak jsme se s klukama dohodli-''
''Wow~'' zamumlala jsem.
''- že celý zítřek věnujeme poznávání se navzájem, tedy my budeme poznávat tebe a ty zase nás.'' dokončil Jin větu.
''A jak to chcete udělat?'' ptám se aniž by mě to vlastně zajímalo.
''Každou část dne strávíš s někým jiným.''
''Chcete říct, že každý cca dvě hodiny budu s někým.. sama.'' podívala jsem se na Jina trochu s odporem.
''Jop, přesně tak.''
''No potěš koště..'' zamrmlala jsem.
''Jo a půjde to od nejmladšího k nejstaršímu.'' dodal Jin.
''To není fér! Ty a Yoongi s ní budete večer!'' vyjekl Kookie.
''Neboj Sušenko, pamatuješ co jsem udělala Namjoonovi ve studiu?'' začala jsem Kookieho utěšovat jemným hlasem. Kookie polkl a pomalu kývl.
''Umím i horší věci.'' dořekla jsem a koukla se na ty dva.
''Počkat! Chci se vyměnit s Jiminem!'' vykřikl Tae.
''Proč?'' zeptal se zmateně Jimin.
''Ty s ní budeš přes oběd. Já s ní chci jíst!'' odpověděl mu Tae.
''Shush, nebo tě vynechám a tvoje dvě hodiny přidám někomu jinýmu.'' okřikla jsem ho.
''To beru!'' přihlásil se Hobi.
''Tobě ne.'' podíval jsem se na něho. Hobi smutně sklopil zrak.
''Tak si rozmyslete, kam chcete zítra jít. Já jdu spát.'' zvedla jsem se a namířila si to do pokoje.
''Počkej, tobě je jedno, kam půjdeme?'' zeptal se Namjoon.
''Neboj, pečlivě váš návrh zkritizuju než ho přijmu.'' řekla jsem a odešla.


______________________________________
Omlouvám se, že je tahle část tak krátká a
dalších sedm částí taky nebude zrovna
nejdelších, protože se chystám každou část 
věnovat jednomu ze členů a přece jen 
nebudu popisovat do detailů, co ty dvě
hodiny budou dělat :D Díky za pochopení
a hlavně za přečtení :D ^^

_Backie_

Arrogant protector [BTS FanFiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat