"Jimja, Jimja, Jimja.." štráduju si to po schodech do tělocvičny
"Je tu Jimja! Já to věděla.. hele doufám, že se mě chystáš pozvat někam na jídlo. Už začínám mít hlad.." zamumlala jsem hned, jak jsem rozrazila dveře. Jimin, stojící u boxovacího pytle, se na mě nechápavě podíval. Ukázala jsem mu hodiny.
"Ježiš, to je už tolik?" Jimin zahodil boxovací rukavice a pelášil ke komodě pro ručník.
"Nech ručník ručníkem a běž se osprchovat, nebo s tebou nikam nejdu!" křikla jsem, když Jimin ručník nahmatával.
"Ale.. mmm." zamrčel Jimin a pomalu odkráčel ze dveří tělocvičny.
"A pohni, mám hlad!" zařvala jsem za ním ještě. Jimin si pro sebe jen něco zabrblal a přidal do kroku.Po jeho krátké sprše jsme rovnou vyrazili ven.
"Tak kam mě vezmeš na oběd?" opřela jsem se mu o rameno.
"No, někam, kde mají jídlo" odpověděl a pokračoval v chůzi. Já jsem se zastavila s otevřenou pusou
"Wow, nepřestáváš mě překvapovat!" zatleskala jsem a znova se za ním rozběhla.Vešli jsme do restaurace a obsadili stůl pro dva. Když jsem se dívala po okolí, všimla jsem si jedné starší holky.
"Jiminie?"
"Hm?" ani se neobtěžoval na mě podívat a dál pročítal menu.
"Nevidíš tu někde ještě někoho známýho?" zeptala jsem se a dál se koukala kolem sebe. Jimin konečně odvrátil zrak od žrádelníku a taky se začal rozhlížet
"Proč?""Tam ta týpka má IP odznak" ukázala jsem na vysokou blondýnu, která se momentálně pořádně pleskla do čela.
"Co je to IP odznak?" Jimin zvedl obočí a podíval se na blondýnu.
"Idol Protect. Má to každej člen ochranky"
"G-Dragon" prohodil jen tak Jimin.
"Co? Kde?" podívala jsem se rychle tam, kam se díval i Jimin.
"Tam, hned vedle Taeyanga" ukázal Jimin na podivnou smějící se trojci.
"Počkej, co?! Co tu dělají? Jdu přestoupit k YG!" položila jsem menu.
"Cože?!" vyděsil se Jimin.
"Dělám si srandu, těchhle sedm prdelí bych jen tak neopustila" zasmála jsem se a znova se pustila do projíždění seznamu jídel.
"Uff.." oddychl si Jimin a taky pokračoval ve výběru.
"Do háje, tak už si něco kupte! Kdo to tady s váma má vydržet?!" zahulákala blondýna, otočila se a šla si sednout k protějšímu stolu. Pak nás ale zahlédla
"No ne! Jimin!"Jimin sebou škubnul a podíval se na ni
"No ne.. eeh.. blon- eeh.. ty.." opatrně se nahnul ke mně a potichu se zeptal
".. víš kdo to je?""Nemám páru" zvedla jsem obočí aniž bych odvrátila zrak od menu.
"Kdo to je?" ukázala na mně blondýna. Jimin se na mně podíval
"To je moje -""- snoubenka" dořekla jsem za něj a ukázala jí prsten na levém prsteníčku.
To be continued..
_______________________________
Je to tady! Pardón, někdy pro mně zítra znamená pozítří :D Ještě jsem neobsadila nikoho ze čtenářů, nýbrž moji kamarádku, která na to čeká už pěkně dlouho - tadá :DAnastasieBiersack jako IP blondýna
ČTEŠ
Arrogant protector [BTS FanFiction]
FanficVe svých osmnácti letech se Backie přestěhovala z Česka do Koreje a stala se členkou tamějšího 'policejního sboru'. Po třech měsících chytání zločinců však dostala lepší pracovní nabídku. Na to, jak ji práce překvapila, se zachovala celkem arogantně...