"- snoubenka" dořekla jsem za něj a ukázala jí prsten na levém prsteníčku."Cože?! Jimine?!" vyjekla blondýna a podívala se na Jimina, jako by byla jeho vraždy schopná přítelkyně.
"Ano, je to pravda, tohle je moje -"
"No dobrý, stačí, jsem jen součást IP" znovu jsem Jimina přerušila a vytáhla IP odznak. Jimin se na mně ublíženě podíval.
"Ha. Ha. Ha... Máš štěstí Jimine!" vytasila na něho blondýna ukazováček
"Jsem Annie, Kim Annie" uklonila se."(y/s) (y/n), těší mně" uklonila jsem se taky.
"Park Ji -"
"Tebe všichni znají" přerušily jsme ho znova obě. Jimin už to nevydržel a pleskl se do čela.
"Annie! Už je to tady! S kým se tu bavíš?" přišel GD.
"Je tu Jimin" odpověděla Annie.
"Jim-? Aha Jimin!" došel i Taeyang
"Co tu děláte?""Zašli jsme na oběd" odpověděla jsem dřív, než by stačil Jimin něco říct.
"Oh, sami dva jo?" GD se začal podivně tlemit.
"Co tím chceš jako naznačit?" podívala jsem se na něho s přivřenýma očima.
"Rande?.." zvedl obočí Teayang.
"Hele, kdybych nemusela, nikam bych s ním nešla.." opřela jsem se a založila ruce.
"Prosím?" podíval se na mně uraženě Jimin. Trojce se začala smát.
"Sub! Kam šla?!" ozvalo se z venku. Najednou kolem našeho stolu prolítla holka, myslím. Hlouček před restaurací se po chvíli odebral pryč a naše pětice u stolu se na sebe nechápavě podívala. Holka se rychle vrátila k našemu stolu
"OMG Jimin! Já jsem Shin Ha Sub, ale říkejte mi Subbie, jsem youtuberka a právě jsem poznala, jaké je to být idolem, viděli jste ten dav před restaurací, to byli moji fanoušci. Šla jsem jen nakupovat a najednou mně někdo oslovil, tak jsem se otočila a byly tam dvě holky, ty začaly pištět a pak se přisrali i nějací kluci a pak najednou skoro celej obchod a proto jsem začala utíkat a teď jsem tady s JIMINEM, GDm, Taeyangem a.. nějakýma dvěma týpkama" Subbie dokončila příběh a konečně se nadechla."No dovol?! Jakýma týpkama?!" podívala se na ni zhnuseně Annie.
"Wow, to byl jakej rap? Suga by se od tebe mohl učit" zvedla jsem obočí.
"Suga? Kde?!" začala se kolem sebe rozhlížet Subbie. Nekecám, celá pětice se plácla do čela.
"To mi připomíná.." podívala jsem se na hodinky a drkla do Jimina ".. máme pět minut"
"Cože?! Chceme zaplatit!" křikl Jimin a letěl k pultu. Já si posbírala věci a postavila se
"Takže.. my teda spěcháme, mějte se fanfárově" zamávala jsem a odbelhala se k už značně nervózně přešlapujícímu Jiminovi."Klid Jimjo.. ještě máme deset minut na přepravu do dormu.." poplácala jsem ho po rameni, když jsme zašli za roh.
"Co? Ty jsi lhala, že už máme jen pět minut?!" vykulil na mně Jimin oči.
"Kdybychom tam byli ještě chvilku, tak bychom se tam už nevešli a nakonec by se objevila i Britská královna.." zabručela jsem.
"To je pravda.." přikývl Jimin a zbytek cesty už nic neříkal.
"Jo (y/n)?" oslovil mně když za sebou zavíral dveře od dormu.
"Zítra" mávla jsem rukou a běžela hledat Namjoona.
_______________________________
Shin_HaSub__subbie jako Subbie
ČTEŠ
Arrogant protector [BTS FanFiction]
FanfictionVe svých osmnácti letech se Backie přestěhovala z Česka do Koreje a stala se členkou tamějšího 'policejního sboru'. Po třech měsících chytání zločinců však dostala lepší pracovní nabídku. Na to, jak ji práce překvapila, se zachovala celkem arogantně...