2h: Taehyung

258 30 8
                                    

Nevím, jestli jsem to sem někam psala, ale pro jistotu ještě jednou:
(y/n) - tvoje jméno
(f/c) - oblíbená barva
Víc se tam toho snad neobjeví o.O Enjoy ^^

----------------------------------------------------------


''Taehyungu! Přede mnou se neschováš! Kde jsi ty mamr-''
''Baf!''
''WTF?'' zvedla jsem obočí.
''Hej!''
''Co?''
''Nelekla ses!''
''Sorry!''

(y/n): ....
Tae: ....
(y/n): ....
Tae: ....
(y/n): Plýtváš si svý dvě hodiny..
Tae: ....
Tae: *podivál se na hodinky*  .. ještě tři minuty
(y/n): ....
(y/n): Ty neumíš hodiny..
Tae: ....
(y/n): ....
(y/n): .. počkat, jak tři minuty?
Tae: ....
Tae: *podíval se na hodinky, pak mě čapl za ruku a odtáhl z dormu*  

~TimeSkip~

''Můžeš mi laskavě říct o co jde?'' založila jsem ruce na prsou, když jsme došli na místo.
''Všechno jsem si na dnešek do minuty naplánoval.'' zašklebil se táhnouc mě ke vchodu zábavního parku.
''Tae.. za tyhle dvě hodiny se máme poznat a ne oslavit dvacáté výročí sňatku..'' věnovala jsem mu upřímný pohled.
''Ale takhle jsem to nemyslel. Jen jsem nechtěl dopadnout jak Jungkook..'' vykulil jeho psí oči.
''Jasný, takže sis to naplánoval tak, že budeme střídat atrakce po pěti minutách, ne?''
''To né!''
''Tak jak?'' vydechla jsem.
''Ještě jsi zapomněla na stánky s jídlem.. ne jen atrakce..''
''Bože.. radši pojď..'' plácla jsem se do čela a odtáhla ho dovnitř.

~TimeSkip~

''Tak to byla ta nejlepší jízda, kterou jsem zažil!'' křikl Tae, když jsme vycházeli z té nejšílenější dráhy.
''Wow.. už je to dlouho, co jsem byla naposled na horské dráze..'' podala jsem mu právě koupenou zmrzlinu
''.. co máš v plánu teď?''
''Posledních dvacet minut si můžeš vybírat ty.'' uculil se.
Podívala jsem se kolem sebe
''Okey.. takže půjdeme.. tam.'' ukázala jsem snad na největší autodrom, co jsem kdy viděla
''A řídím!'' dodala jsem a rozběhla se k autodromu. Nasedli jsme do mnou vybraného (f/c) autíčka a rozjeli se.
''Proč nemůžeme být každý zvlášť v jednom autě?'' nafoukl Tae tvářičky.
''Protože byly všechny auta zabraný..'' odvětila jsem.
''A proč nemůžu řídit já?'' opřel se o kraj auta.
''Protože by to byla nuda..'' drkla jsem do něho.
''Vždyť je to nuda i teď..''
''Fakt?'' zvedla jsem obočí, šlápla na plyn, smykem jsem se otočila a namířila si to přímo na auto jedoucí proti nám.
''Hej! Co blbneš?!'' křikl Tae.
''Měním pravidla autodromu..''
''Počkej! Vždyť nás za to můžou vyhodit!''
''No a?'' zasmála jsem se. Těsně před protijedoucím autem jsem znovu smykem odbočila a driftila si to skrz dráhu dál. Najednou jsem si všimla nějakýho týpka, kterej kradl nějaké ženské kabelku.
''Tak to ne!'' zvedla jsem hlas, jedním skokem vyskočila z autíčka a mířila přímo ke zloději.
''Máš možnost řídit!'' křikla jsem ještě na Taeho. Běžela jsem za tím chlápkem, ale všiml si mě a utíkal, co mu nohy stačily.
''To nedáš!'' zařvala jsem na něho, přeskočila jsem zábradlí zavazející v cestě, skočila na lavičku, odrazila se a dopadla zlodějovi přímo na záda. Vytrhla jsem mu z ruky kabelku a takovou facku jsem mu vlepila, že mu kolem hlavy museli ještě aspoň hodinu po tom lítat sněžní velbloudí s dlouhým chobotem. Potom jsem udělala jen 'ts' a jako dámička jsem se otočila na podpatku a odešla. Kabelku jsem vrátila majitelce a vrátila se k autodromu. Tae tam stál jak zařezaný a čuměl.

''Co je?'' drkla jsem do něj.
''Eh.. páni....
...
...
...
NAUČÍŠ MĚ TO?!! prosím prosím prosím!'' začal poskakovat jak páv na drogách.
...
''Ne'' řekla jsem a odkráčela ke stánku s.. co já vím, něčím slaným. Tae se uklidnil a přiběhl za mnou
''Ah.. tak nic..'' udělal smutnej xichtík.
''No.. neměli bychom jít? Za dvacet minut končí tvoje dvouhodinovka..'' podívala jsem se na něho.
''Asi jo.'' zase měl úsměv na tváři.

Za osmnáct minut jsme byli zpět v dormu a každý si šel svou cestou. Tae si šel uskladnit zásoby jídla nakoupené po cestě zpět a já šla hledat Jimina.
''Bylo to super (y/n)!'' houkl za mnou ještě Tae.
''Nápodobně..'' mávla jsem rukou.


___________________________
Dámy a ženy!.. a holky a děvčata.. a tak :D Je to tady!! už zase žiju! teda žiju pořád, ale žiju! :D Snad teď bude Miss Arogant vycházet častěji, ale každopádně čtěte, hvězdičkujte, komentujte.. eeh nevím, co se ještě dá dělat, ale chci vědět vaše reactions. Takže tak :D Díky ^^

Arrogant protector [BTS FanFiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat