Niall
"Zayn, mes dar būtinai turėsim susitikti." Pasakiau išeinant iš baro.
"Taip, tikrai." Nusijuokė ir susvirduliavo.
"Klausyk, aš tau iškviesiu taksi." Pasakiau ir išsitraukęs telefoną surinkau numerį.
"Ačiū, Neil. Tu geras draugas." Permetė vieną ranką per pečius.
"Taip, taip." Nusijuokiau.
"Gerai iki, Zayn, susiskambinsim." Pasakiau jam įsėdus į mašiną.
<...>
Grįžau namo ir nusprendžiau, kad reikia nueiti pas Grace.
Pabeldžiau į duris.
"Neužrakinta." Pasakė prikimusiu balsu.
"Labas." Atsisėdau ant lovos.
"Labas, kaip tu?" Nusišypsojo.
"Aš turėčiau to klausti tavęs, bet ačiū gerai."
"Aš taip pat jau geriau, manau, kad po savaitės jau galėsiu grįšti į darbą." Nusikosėjo.
"Nejuokauk, Grace. Tu sirgai plaučių uždegimu, daktaras sakė, kad namie turi praleisti bent tris savaites."
"Bet aš jaučiuosi geriau. Ar tau viskas tikrai gerai?" Pridėjo ranką prie mano skruosto "Atrodai kažkoks kitoks, laimingas?" Pažiūrėjo su pakeltu antakiu.
"Nenusišnekėk, Grace." Pažiūrėjau į jos mėlynas akis, jos visai kaip mano.
"Niall.. žiūrėk ką šiandien radau betvarkydama namus." Pasilenkė link spintelės.
"Kam tu tvarkeisi, tu turi ilsėtis..." Užsičiaupiau kai pamačiau, kad ji rankoje laiko nuotrauką.
"Kur tu ją radai?" Paklausiau paimdamas į rankas ir kiek nusišypsodamas.
Ir vėl tas kvailas jausmas krūtinėje.
"Ji buvo svetainėje, užkrauta krūva knygų. Jūs buvot tokie mieli, Niall."
"Grace." Atsidusau ir rankomis užsidengiau veidą.
"Nenorėjau su tavim ankščiau apie tai kalbėti, nes žinau, kad ši tema tau nemaloni. Bet žinai, darbe man vis skambindavo mergina vardu.."
"Žinau, Grace, aš žinau. Tai mano Ebbie." Pažiūrėjau į ją.
"Tu žinai, ji labai įskaudinta. Aš taip manau. Aš niekad nekalbėjau su ja ta tema. Ji man tiesiog šiaip išsipasakodavo."
"Aš su ja kalbėjausi. Daug. Ji man pasakojo. Nors mes nenuėjome koks mano tikslas. Noriu sužinoti dar kai ką, bet tiesa - ji tikrai prislėgta ir esu labai pats susijaudinęs jei aš kaltas dėl visko, o aš ir esu kaltas, aš toks kvailys, Grace. Dabar ji kenčia dėl manęs." Sumurmėjau pažiūrėdamas į savo delnus.
Išleidau gilų atodusį. Pajaučiau sesers rankas apkabinant mane.
"Zayn grįžo." Atsakiau užmerkdamas akis, bet pajaučiau kaip ji suspurda.
Grace jautė simpatiją Zayn nuo seniai.
"Kokio velnio jam atgal į Londoną?"Atmerkiau akis ir pasisukau į ją.
Iš ties nenorėjau jos skaudinti. Manau jai vis dar etapas jam jausti simpatiją ir nėra pasiruošusi susitikinėti su kažkuo nauju.
"Iš ties jis man nepasakė." Aš nesu įsitikinęs kodėl ji man nesako tiesos arba man jis. Juk jis sakė, kad paklausė Grace kur aš.
"Jo čia nebuvo?" Pasisukau į ją ir stebėjau jos mėlynas akis ar tik Grace nemeluoja.
"Ne." Ji neužtikrintai papurtė galvą.
"Tu, meluoji ir jis man meluoja." Aš sumurmėjau pažiūrėdamas į ją.
Kokia bloga melagė mano sesuo.
"Aš nemeluoju..." Ji sumurmėjo.
"Na, jis pasakė jog rado Milane mergina ir atsekė čia, bet juk tu nebuvai Milane." Žvelgiau į seserį nepatikliai ir ji atsitraukė.
"Nebuvau, ką tu čia šneki, kvaily. Išsigalvoti pradedi. Liaukis." Mačiau jog ji kažką slėpė ir pavartė akis, nes šnekėjo nerišliai. "Sveikinu jog jis rado merginą." Grace sudėjo rankas ties krūtine.
"Gerai, išsiaiškinsiu ką slepiat." Aš esu įsitikinęs, kad tai susija su jais abiem. "Aš jau einu, labanakt." Pasakiau ramiai ir šyptelėjęs seseriai padėjau nuotrauką ant staliuko, bet atsigežęs nepamačiau Grace įsidėjau nuotrauką į galinę džinsų kišenę.
Manau man reikia ją pasiimti su savimi.
JOOOOOUUUUUUU, bitches. Žiauriai nuobodi. Ir jokių Ebbie su Niall pokalbių. Mes labai atsiprašom. :')
Ir jooo, kitas klausimas: Ar kažkas skaitytų istoriją su Shawn Mendes? O gal pasisakytumėt gal kas norit kažkokio istorijos be One Direction, o su kažkuo kitu? :D
lavvvv
ВЫ ЧИТАЕТЕ
try me // njh
Любовные романы"Nežinau ar galiu kažkuo pasitikėti ar pasakotis." "Išbandyk, mane." Highest rank in romance #2