Ebbie.
"O tai nebanalu?" Paklausiau priėjusi prie Niall.
Jis pakėlė galvą ir stebėjo mane.
Jis tylėjo, aš tylėjau.
Atrodo, dabar nereikėjo žodžių.
Buvau tokia laiminga, širdis daužėsi kaip pašėlusi.
"Ebbie." Pagaliau jis pratarė.
Kaip gera girdėti jo balsą gyvai po tiek laiko.
"Niall." Nusišypsojau plačia šypsena.
"Ebbie, mano Ebbie!" Niall džiugiai sušuko, kas mane privertė nusišypsoti dar labiau.
Jis atsistojo ir sugriebė mano ranką.
Nieko nelaukusi išvadavau ranką iš jo ir perkėliau abi rankas ant jo kaklo.
Nejučia mano veidu nusileido kelios ašaros.
Bet šįkart tai nebuvo liūdesys, tai buvo iš laimės.
Pajutau Niall rankas ant liemens.
"Aš atsiprašau už viską ir aš..."
Neleidau jam pabaigti. Kiek atsitraukiau nuo jo.
"Ša.. žinau Ni, aš viską žinau, kaip viskas buvo man nereikia nieko pasakoti, Grace man viską papasakojo." Pridėjau pirštą prie jo lūpų.
"Grace, žinoma." Jis nusišypsojo ir atsisuko suolelio link, bet Grace ten jau nebuvo.
"Tu žinai, kaip aš beprotiškai tave myliu." Pasakė Niall.
"Iki mėnulio ir atgal." Pasakiau ir suglaudžiau mūsų kaktas.
"Ar dabar tas metas kai galiu tave pagaliau pabučiuoti?" Jis nusišypsojo.
"Manau." Nusijuokiau.
Pagaliau pajaučiau minkštas Niall lūpas ant savo.
Mūsų lūpos judėjo vienu ritmu, bučinys buvo lėtas.
Perbraukiau ranka per Niall plaukus ir atsitraukiau nuo jo.
Niall perbraukė ranką per mano skruostą.
"Negaliu patikėti, kad tu čia." Blondinas nusišypsojo.
"Išbandyk mane, ar ne? Štai nuo ko viskas prasidėjo." Uždėjau ranką ant jo skruosto taip pat.
<>
Iš 3 asmens.Blondinė sėdėjo ant suoliuko ir prieš ją buvo fontanas. Mergina nebuvo labai nuotaikoje, bet tada pamatė du bepročius, na iš pradžių taip merginai pasirodė.
Vaikinas stovėjo tiesiai fontano viduryje, visas šlapias ir ant jo bėgo vanduo jis šaukė merginą ateiti, bet ji stovėjo ant platformos ir juokėsi, kad jokiu būdu neis.
Merginai tai buvo pernelyg įdomu ir ji žinoma viską stebėjo ir klausėsi iš toliau.
"Nagi, Ebbie. Tu, su manimi penki metai ir nepasitiki manimi?" Vaikinas pagavęs merginą už rankos įsitempė kartu į vandenį ir jie abu stovėjo fontane visiškai šlapi.
Mergina, kuri viską stebėjo nusijuokė.
Tai labiau ne bepročiai, o įsimylėję žmonės.
"Nagi, jaunuoliai! Ar gražu?" Prieš juos pradėjo piktai kalbėti pagyvenusi moteris. "Šiais laikais jaunimas visiškai išprotėję, net neturiu žodžių..."
"Mes ne bepročiai, ponia. Mes įsimylėję. Aš įsimylėjęs šią merginą..." Vaikinas kartu su mergina šlapi jau stovėjo ant patikimos žemės.
Moteris nieko nebesakė, o vaikinas priėjęs prie švarko ištraukė mažą sidabrinės spalvos dėžutę.
"Ir, ponia jei mes taip išprotėję. Aš išprotėjęs dėl šios merginos su, kuria noriu praleisti visą gyvenimą. Ir lai banali mūsų meilės istoriją niekada nesibaigia." Vaikinas atsiklaupė prieš merginą ir jai pasipiršo.
O mergina viską stebėjus iš toliau verkė, nes tai buvo toks mielas vaizdas ir ji pati norėjo tokios antros pusės ir gražių santykių.
Meilė- tai keistas dalykas, niekad nežinai kur ji tavęs laukia, tačiau akys nemato, jei širdis liepia joms apakti.
Norėjot,norėjot epilogo tai ir gavot. Davai nuomones ilgas parašom :3 Ir viskas dabar tikrai pabaiga. Ačiū, jums.
VOCÊ ESTÁ LENDO
try me // njh
Romance"Nežinau ar galiu kažkuo pasitikėti ar pasakotis." "Išbandyk, mane." Highest rank in romance #2