Κεφάλαιο 2

5.7K 496 41
                                    


Τα βαριά βήματα άνηκαν στον Robert ο οποίος ενημέρωσε τον βασιλιά πως τα ρούχα της πριγκίπισσας μεταφέρθηκαν στο υπνοδωμάτιο του πριγκιπικού ζεύγους, αλλά και ότι η Audrey τακτοποιούσε τα φορέματα στη θέση τους. Ο βασιλιάς Edward ένεψε θετικά και του ζήτησε να γυρίσει στο πόστο του, στην πύλη για να ελέγχει ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει από το παλάτι. Ο Robert ήταν έμπιστος, όπως και όλη η οικογένεια του η οποία εργαζόταν στο παλάτι. Η μητέρα του, η οποία ήταν η μαγείρισσα του παλατιού και η αδερφή του Audrey η οποία ασχολούνταν με τις δουλειές του νοικοκυριού μαζί με άλλες κοπέλες... Ο Robert είχε αναλάβει την δουλειά του συγχωρεμένου του πατέρα του, ο οποίος ήταν και εκείνος έμπιστος του βασιλιά, αλλά συνάμα και τίμιος άνθρωπος.

Ο βασιλιάς Phillip απομακρύνθηκε μαζί με τον βασιλιά Edward στην άκρη της σάλας για να συζητήσουν δικά τους θέματα, αφήνοντας την πριγκίπισσα Caroline, αλλά και τη μητέρα της μόνες με την πρώτη γεμάτη ενδιαφέρον να αρχίσει να παρατηρεί την διακόσμηση και την αρχιτεκτονική του μεγάλου δωματίου. Η μητέρα της παρατηρούσε την κόρη της, ήταν χαρούμενη που το παιδί της θα παντρευόταν, θα έκανε την δική της οικογένεια μα ταυτόχρονα λυπόταν που θα βρισκόταν τόσο μακριά της... θα έκανε καιρό να δει την μοναχοκόρη της, αρκετό καιρό μιας και η απόσταση των δύο βασιλείων ήταν μεγάλη και πολύωρη.

Τακούνια ήχησαν αυτή την φορά. Η δούκισσα Diane εμφανίστηκε στην σάλα με το γλυκό χαμόγελο απλωμένο στα χείλη της... Υποκλίθηκε στους επισκέπτες και δίχως δεύτερη σκέψη, σαν να την γνώριζε χρόνια αγκάλιασε την πριγκίπισσα η οποία ξαφνιάστηκε με τον αυθορμητισμό της, μα παρόλη την έκπληξη της ενέδωσε στον θερμό εναγκαλισμό της άγνωστης μέχρι τότε για εκείνης κοπέλα...

«Περίμενα να είναι όμορφη η μέλλουσα σύζυγος, αλλά και βασίλισσα του βασιλείου... μα εσύ δεν είσαι απλά όμορφη, είσαι πανέμορφη.» σχολιάζει και χαμογελάει ταυτόχρονα.

Η πριγκίπισσα Caroline δεν ξέρει τι να πει...

«Παράλειψη μου. Είμαι η Diane, η αδερφή του Arthur...» συνεχίζει η δούκισσα.

Χαιρετά το ίδιο θερμά και την βασίλισσα Eliza, με την οποία φαίνεται πως έχουν ξανά ειδωθεί... Δεν αργεί η στιγμή που οι δύο βασιλιάδες πλησιάζουν προς την σύναξη των γυναικών για να ενταχθούν στην συζήτηση. Μετά από λίγη ώρα ο βασιλιάς Edward θα ζητήσει από την δούκισσα και κόρη του να ξεναγήσει την πριγκίπισσα Caroline στο παλάτι και πριν ολοκληρώσει την πρόταση του η δούκισσα έχει αρπάξει από το χέρι την πριγκίπισσα και έχουν φτάσει ήδη στην αρχή της μαρμάρινης σκάλας με τις χρυσές λεπτομέρειες.

...and they lived happily ever after #Wattys2016Where stories live. Discover now