Ο πρίγκιπας κάτι είχε πει και έκανε την πριγκίπισσα να γελάσει ηχηρά τραβώντας ορισμένα βλέμματα καθώς έμπαιναν στην αυλή του παλατιού. Είχε πλέον σκοτεινιάσει, ο Robert τους χαιρέτησε με ένα νεύμα της κεφαλής και ο πρίγκιπας Arthur ανταπέδωσε προχωρώντας ύστερα δίπλα στην πριγκίπισσα την οποία αναλογίστηκε πως ίσως και να την είχε αδικήσει... Στο παλάτι μέσα ο κόμης και ο βασιλιάς είχαν μόλις τελειώσει το δείπνο τους και έβγαιναν από την τραπεζαρία, ο βασιλιάς Edward αντικρίζοντας το νιόπαντρο ζευγάρι τόσο ευδιάθετο και χαρούμενο ένιωσε χαρούμενος και ικανοποιημένος με τον γιο του ο οποίος είχε λογικευτεί, τέλος πάντων έτσι πίστευε.
«Δεν σας περιμέναμε και φάγαμε...» τους είπε ο βασιλιάς.
«Δεν πειράζει πατέρα, θα φάμε με την Caroline επάνω στο υπνοδωμάτιο.» ο πρίγκιπας σχολίασε ξαφνιάζοντας τους πάντες...
«Ω, κανένα πρόβλημα...» είπε ο βασιλιάς «...που ήσασταν όλη μέρα;» ρώτησε ύστερα.
«Βόλτα στο ποτάμι...» ο πρίγκιπας έδωσε απάντηση.
«Να μην σας καθυστερούμε όμως, ανεβείτε επάνω θα είστε κουρασμένοι.» τους είπε και ζήτησε από τον κόμη να πάνε στο καθιστικό για να παίξουν την παρτίδα σκάκι που έλεγαν προηγουμένως.
Ο κόμης έριξε μια στιγμιαία ματιά στον πρίγκιπα έχοντας ένα αρκετά ικανοποιημένο χαμόγελο στα χείλη του το οποίο όταν η πριγκίπισσα παρατήρησε απόρησε... Ανέβηκαν επάνω στο υπνοδωμάτιο και ο πρίγκιπας της πρότεινε αν ήθελε να έκανε πρώτη μπάνιο, δεν αρνήθηκε, το είχε άλλωστε ανάγκη και έτρεξε απευθείας μέσα στη μεγάλη τουαλέτα.
Η πόρτα του δωματίου άνοιξε και η Audrey έχοντας έναν δίσκο στα χέρια της μπήκε μέσα, αφήνοντας τον θυμωμένη στο τραπεζάκι ανάμεσα στα μεγάλα παράθυρα. Ο πρίγκιπας Arthur αμέσως κατάλαβε τον εκνευρισμό της και ήταν σίγουρος πως ήταν επειδή τον είδε με την πριγκίπισσα να γυρίζει ώρες μετά αφού έφυγαν, όπως και επίσης επειδή ήταν χαρούμενος αντί για σκυθρωπός και ψυχρός όπως συνήθιζε. Τον πλησίασε και ανύψωσε το ανάστημα της στεκούμενη εμπρός του για να ζητήσει εξηγήσεις... άλλωστε όντας ερωμένη του δεν είχε δικαίωμα να γνωρίζει τι έκανε με τη νόμιμη σύζυγο του; Ειρωνικό έτσι;
«Που ήσουν όλη μέρα;» τον ρωτάει έτοιμη να βγάλει καπνούς από τα αυτιά...
«Στο ποτάμι.» απαντάει ο πρίγκιπας κοιτώντας την έντονα στα μάτια.
YOU ARE READING
...and they lived happily ever after #Wattys2016
Historical FictionΜια φορά και έναν καιρό στα βάθη των αιώνων ένας έρωτας γεννήθηκε... © 2016 - DON'T COPY THE STORY. ✔