Bölüm 6

220 13 3
                                    

(Rojbin'in gözünden)

Uyandığımda ilk defa okullar açıkken hiç bu kadar iyi uyuduğumu hatırlamıyordum , bundan kuşkulanıp telefonu açıp saate baktım ve çok geç kaldığımı fark ettim ilk ders gıcık hocanındı (coğrafyacı). Yatağımdan fırlayıp kardeşlerimin yatağına baktım pislikler beni uyandırmayıp hemen gitmişti , aşağı kata inip annem'e '' neden beni uyandırmadın şimdi geç kalıcam bari okulabırak'' dedim o da bana bakıp;

-Alarm çaldı biz uyandık sen uyanmadın uyansaydın, o yüzden hiçkimsede seni uyandırmadı ve çok yorgunum araba sürücek halde değilim. Dedi , o telaş içinde dolaptan bir kotpantılon ve siyah bir tişört giydim çantama ders programına bakmadan birkaç kitap koyup telefonumu aldım şanslıydım babam boş boş televizyona bakıyordu.

- Oo Rojbin hanım bi zahmet edip uyanmışsın , hadi arabaya geç de seni bırakayım. dedi o anda hepsine karşı küçük bir kin duydum ama beni okula bırakacaktı bu yüzden sesimi de çıkartmayıp arabaya doğru koştum. yolda her zamanki gibi dalga geçti ve tek bir soru sordu ''Para aldın mı yanına'' bu soruyla sıksık karşılaşıyordum ama zaten sadece beni okula bıraktığında soruyordu. Bende kafamı iki tarafa salladım cebinden bir miktar para çıkardı (25tl) teşekkür ettim. Ve sonunda okula gelmiştik sınıfa koşa koşa gittim hoca bana küçümseyici bir şekilde baktı bende asısız bir surat yapıp '' Geç kaldım özürdilerim'' dedim. ilk ders olduğundan bir mazeret bulamamıştı ama yok sayılmıştım pek umursamadım kızlar (Zeynep , Havin Tuana ) ve tüm sınıf bana tiptip bakıyordu onlarıda umursamadım ve Zeynep'in yanına geçtim bana neden geç geldi sorusunu sormadan ben cevabını verdim . Tahmin ettiğim gibi dün olanlar hakkında konuşuyordular. Dün olanları özetlersem dün kaçık katiller iki not bırakmıştı, ilk notta bizi küçümsemişlerdi ikinci notu bulamayı başara mıycağımızı falan söylemişlerdi Uğur ve Yağızın yardımıyla bulmuştuk notta bize bir bilmece bırakmışlardı. Kızlar bunu konuşuyordular . bende olay hakkında konuşmaya karar verdim tam onlara bir şey sorarken hoca sözümü böldü ve bize kızgınca bir yüz ifadesi baktı bende önüme dönüp boş boş tahtaya baktım.

Sonunda tenefüz çaldı ve en alt kata yani kantine gittik orada en karanlık olan yer depoydu , oraya korku içinde yürüdük o anda arkadan ''böööö'' diye bir ses geldi korku içinde çığlık attık arkamızda kişi Berat'tı ona bela okuduktan sonra oda gülüp gitti depoya doğru giderken tam o anda elektirikler kesildi bu bana biraz tuhaf geldi çünkü bizim okulda jeneratör vardı ama Tuana çığlık atınca yukarı doğru koşmaya başladık. derse son anda yetiştik ve peş peşe sınıfa girdik uzunca bir zaman sonra sonunda öğle yemeği için yemekhaneye çıkma vakti geldi . Yemek dün ki gibi güzel değildi o gün patates günüydü ve sıra Havin'deydi patatesleri yedikten sonra derse tekrar gitmiştik zaman bu gün çabuk geçmişti ve sıkıcıydı bugünü güzel yapan tek şey birlikte AVM ye gidicek olmamızdı. Havin'de bu gün para boldu ve taksi çağırabildik okula yakın olan AVM ye gittik. Karnımız açtı ve hamburger yedik , Havin alışveriş konusunda iyidi o nereyi önerirse oraya gidiyorduk sonunda alışveriş bitti ve yavaş yavaş dağılmaya başladık ben ile Zeynep birlikte yola koyulduk evlerimize yürüyerek gittik evimiz çok yakın olmasa da aynı yoldan geçiyordu . Sonunda eve gelmiştim ve çok yorgundum odama girdim ve yatağa atladım telefonuma baktım ve şarz ın çok az olduğunu fark ettim telefonumu şarza taktım watsapp a baktım bir sürü mesaj vardı çoğunluk gene Rabia'nındı hiçbirini umursamadım kulaklığımı takıp biraz ders çalışıp anime izlemeye başladım kızlar ise grupta hala bilmeceyi çözmeye çalışıyordu . Birden annem kapıya hızlıca girdi ve '' saat 1e geliyor sen hala telefonla oynuyorsun'' dedi , böyle biraz dalaştıktan sonra sonunda gözlerim yorulmaya başladı ve sonunda ruhumu ve bedenimi uykunun kollarına attım.


Okuldaki KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin