Bölüm 10

138 9 0
                                    

                                                                          ( Rojbin'in gözünden)

   Uyandığım anda banyoya doğru ilerledim elimi ve yüzümü yıkadım dişlerimi falan fırçaladım aynada kendime boş boş baktıktan sonra odama geri döndüm . Giyindim saçımı yaptım , telefonumu ve çantamı aldıktan sonra aşağı indim dışarı çıktım ve servisin gelmesini bekledim . Servis geldi , okula kadar müzik  dinledim . Bu aralar içimi daha fazla karartan birçok şey olmuştu , sevmediğim kişiler ölse bile  sonuçta ölmüşlerdi ve bu kazalardan biz de yaralanıyor ve acı çekiyorduk . Dün Zeynep kaza geçirmişti onun  için endişeliydim , aklımın bir ucunda ise notlar vardı en  son bulduğumuz not sanırım dün gerçekleşmişti . Aklımda bin bir türlü soru vardı ama hiç birinede cevap bulamıyordum. Sonunda ilk dört ders bitmişti öğle arasındaydık  . Kızlarla konuşuyorduk , bu gün Zeynep gelmemişti . Bu gün okulda hiç bir olay olmamıştı resmen.

    Eve gelirken eczaneye uğrayıp kendime ilaç aldım , bu aralar çok hastaydım , yarında okula gitmeyi düşünmüyordum . Evde iki kere kustum ve yataklık oldum , telefonu elime alıp Zeynep'i aramaya karar verdim . 


- Nasılsın

-Daha iyiyim ya sen

-Bende

 Biraz dedikodu yaptıktan sonra ''bay bay'' dedik ve telefonu kapattım . Bu gün benim için çok sıkıcıydı . Watsapp ta birkaç mesaj gelmişti onları okudum . Yarın karşı sınıftaki Ecem 'in cenazesi vardı ilk başta gitmeyi düşünmüyordum ama sonra nedense bir gitme kararı aldım . Hem belki oraya katilde gelebilir diye düşündüm , bu olanak bana saçma geliyordu ama gene de öyle düşündüm  , bir ara katilin kira (DEAT NOTE) olabileceğini bile düşündüm ama gene saçmalamıştım . Yavaş yavaş uyumaya başlıyordum , gözlerimi kapattım ve uyudum.


 


 


 


 


 

Okuldaki KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin