(Havin'in Ağzından)
Olaylar olduktan sonra pek uyuyamıyordum bir de dün Tuana arayıp beni birisi takip ediyor demesin mi hasta haliyle bide bunları düşünmesin diye dalga geçtim , aman boşver ne'olucak. Aşağıya indim hava ısınmaya başlamıştı o yüzde üstümde bir jean yarım tişört giydim tabi sonra annemin dırdırından sonra hırka aldım yanıma. Bilmiyorum ama canım mısır gevreği çekti hemen buzdolabında sütü dolaptanda gevreği aldım hmm nefis annem çikolata parçacıklı almıştı kulaklığımı taktıktan sonra mısır gevreğini yemeye başladım. Mısır gevreği bittiğinde yukarı çıkıp babamdan para istedim , babam bugün bana bonkörlük yapıp 50 lira verdi neyse servis gelmişti bindim sonra arkadan benden bir sınıf büyük olan çocuk bunu servisçiye ver dedi flaş belekti verdim çocuğun şarkı zevki benimkiyle uyuşuyordu kulaklık takmama gerek kalmamıştı baya eğlendik serviste. Okulla geldim ilk iki ders ingilizceydi , ingilizce hocamızın giyim tarzı çok güzel genelde bize örnek olur ben ilk gelmiştim Taha ve Berat hep ben den önce gelirler ve kapının önünde beklerler aslında biraz mallar . Zeynep gelmişti ve tabiki anime izliyordu bana çarptı telefona bakıyordu sonra özür diledi ben boşkoy dedim 5 dakikaya Rojbin geldi oda yine anime izliyordu . Canım sıkılmaya başlamıştı ki Tuana geldi o da wattpad okuyordu Tuana'ın ingilizcesi çok iyiydi bu yüzden hem hocaya hemde dersine ilgisi vardı ders başladı. Ben derslerimi severdim ama bugün canım çok sıkılıyordu ve elimi cebime attım katillin birinci notuydu ders boyu bunu düşündüm .
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
Tenefüs oldu ben kızlara dedim ki "Birinci notun cümlelerini paylaştıralım " kabul ettile ilk cümleyi Zeynep aldı ikinciyi Rojbin üçüncüyü ise Tuana aldı sonuncuda bana kaldı . Biraz düşündükten sonra Rojbin:
-Çözdüm ikinci cümleyi şöyle demek istiyor BİR ÇIĞLIK KOPTUĞUNDA yani bir kişi dehşet içinde bağıracak.
Tuana:Ben de buldum EN BÜYÜK DEHŞET yani ölüm birisi ölücek.
Zeynep : Notta KARANLIK OLDUĞUNDA diyor yani karanlık bir yerde olucak.
Havin (Ben): Katil ne yapcaksakca galiba kantinde yapıcak çünkü EN ALTA GEÇECEK bütün şifreyi çözdük koşun Ersin Hocaya gidiyoruz.
Tam yolla çıkmıştık ki aşağıdan bir çığlık sessi yükseldi sessi İbrahim'kine benziyordu koştuk Tuana manzarayı görür görmez çığlık attı çoğu kişi gelmişti gördüğümüz o manzara İbrahim çivilere asıllı bir şekildeydi o da yetmiyormuş gibi boğazından başlayıp böbreklerine kada onu deşmişti , kan kokusu geldi öldürüldüğü yerde şunlar yazıyordu hemde kanla:
Bittiğini mi sandınız ,
Hayır daha bitmedi ,
Daha yeni başlıyor .
Böylece katilin hala işinin bitmediğini anladık İbrahim ' in arkadaşları güçlü olmaya çalışıp onun duvara astıkları çivileri çıkartıyorlardı. O sırada Ersin Hoca geldi ve olayları incledi ve kantincileri bağırıyordu sonrada iyice sövüp onları kovdu nasıl burda olmasınız diye ve kamerala baktıklarında ise hiç kayıt yapılmamıştı . Bu konun derinine inmek lazım deyip gotti polisleri ve ambulansı biz aramıştık zaten Ersin Hoca da velisini aradı İbrahim ' in velisini aradı . Biz de neyse deyip yukarı çıktık ben biraz kulaklık taktım moral osun ya bize birşey yaparsa diye bir korku içimi sardı sonra öğretmenler odasındaki çay yerinde bir kağıt vardı içeri girdim oradaki tezgahtan bardak alırmış gibi yapıp notu aldım . Kızlar bu galiba katilin üçüncü notu...
ÜÇÜNCÜ NOTHİKAYE DIŞINDA...
Multimedia ' yaya bakın
Ölen çoçuğun fotoğrafı hikayede
UNUTMAYIN NE KADAR VOTE O KADAR BÖLÜM.
Umarım beğen misininizdir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Katil
Mystery / ThrillerO gün, her şey bulanıklaştığında, doğru ile gerçek karıştığında, ölümler gerçekleşirken, dehşet ve endişe çığlıkları etrafı sararken dört yakın arkadaşın kaderi ne olacaktı? Ölüm onları ele geçirmeden önce onlar ölümden kaçabilecek miydi? Ortada, ku...