Bölüm 16

143 12 2
                                    

( Havin'in Gözünden )

Kızlarla parka gittikten sonra yorulmuştum . Eve getirdiğimde kızlar hemen süt içtiler ve tavuk gibi erkenden uyudular. Ben de kendime kahve yaptım sonra biraz ders çalıştım. Dışarıya çıktım , salıncaklara gidip oturdum sallanmaya başladım biraz kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım... Sonra omzuma bir el dokundu refkles olarak vurdum sonra farketim babamış beni eve çağrıyor.

♠♥♣♦♠♥♣♦♠♥♣♦♠♥♣♦♠♥♣♦♠♥♣♦♠♥♣♦

Eve geldim hiç birşey canım çekmiyordu , salata yemeye başladım bittiğinde yukarı çıkıp üstümü değiştirdim saate baktım dokuzdu. Sabahlamadım yarın okul vardı ve düşündüm kitap okusam bir şey olmaz diye kitabımı okumaya başladım ... Kafamı kitaptan kaldırdığımda saat ondu . KAFAMI YASTIĞA GÖMDÜM.

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮

Sabah kalktım saçım hayvan gibiydi . Aynanın önüne gittim saçımı taramaya başladım . Aynada yangın çıkan o günün fotoğrafı vardı ve birden hatırladım beni çıkaran çoçuğa teşekür etmemiştim bugün edicektim. Annem dedi ki çarşamba pikniğiniz varmış haberin olsun . Bende kızlara yarın piknik var diye mesaj attım . WHATSAPP KONUŞMALRI :
Grup Adı : Gıybet Taym

Havin ( Ben ) : Kızlar çarşamba piknik var.

Bad girl Rojbin(Rojbin ): Hmm

Tunişim ( Tuana ) : Çok güzel , geçen sene de güzeldi ama Zeynep mafolmuştu.

Zeynoş (Zeynep ): Giyicek hiç bir şeyim yokk...

Ben: Kızlar bugün bize gelin online alışveriş diye birşey var.

Bad girl Rojbin : Tmm neyse bb

Tuniş : Bb tmm

Zeynoş : Bb tamamdır Havin

Bende kahvaltı yapmaya başladım bittiğinde ise aşağıya inip servisi beklemeye başladım hemen geldi. Bindim pek bir şey yapmadım hemen okula geldik . Ilk ders edebiyat ve dilli gibi birşey olmalıydı . Sınıfa girdim ama girdiğime pişman oldum Taha hayvan gibi erkek parfümü sıkmıştı. Kokuda genizim yanıyordu hemen pencereleri açtım ve dışarı çıktım . O sırada Rojbin geldi o ise gelir gelmez sınıfa BUNU HANGİ HAYVAN SIKTI
Taha elini kaldırdı Rojbin onu bir güzel patakladı ohh içimin yağları eridi . Zeynep geldi çantasını içeri attı ve kapının önüne çıktı sonra birşey fark ettim hafif kusmuştu . O sırada hoca içeri girdi Tuana da onunla aynı zamanda geldi bu hocayı seviyordum ama çok ama çok yazdırıyordu ...

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙

İlk dört ders bitmişti öğle arasıydı . Ben Uras ' a teşekür etmemiştim sınıfına doğru ilerledim . Gittiğimde zaten kapıdaydı , ona şöyle dedim :

- Merhaba ben Havin . Beni partiden hatırlıyorsundur buraya teşekkür etmek için geldim beni kurtar mısın . Teşekkür ederim.

Uras : Teşekküre gerek yok benim yerimde kim olsa öyle yapardı. Şimdi keyfimi bozma benim toz ol .

Uras bad boy havasındaydı. Bende ona şöyle cevap verdim :

- Tabii canım şimdi böyle olduk di mi Uras Hanım pardon Hanım dedim .

Bahçeye doğru inmeye başladım san ki Uras beni takip ediyordu , fark ettmiştim ama bir şey demedim . En sonunda bir banka oturdum oda yanıma oturdu hayvan gibi bende ona:

- Eee ne var Uras Bey takip ediyosun beni.

Uras : Pardon özür dilerim çok sinirliydim boşluğuma geldi

Ben : Onları söylemiyecektin

Ben tam kalktım beni kolumdan tuttu ve GİTME dedi :

- Az önce annem aradı boşanıyoruz dedi bana

Bir an için üzülmüştum ama elimden bir şey gelmiyordu . Ona sadece GÖRÜŞÜRÜZ dedim. Yukarıya doğru çıkmaya başladım , sınıfa geldiğimdeki koku çok azalmıştı . Ders ingilizceydi ama kitaptan işlemiyorduk konuşuyorduk ingilizce. Ben konuşmakta hafif zorlanıyordum ( kelime kıtlığı ) en iyi yardımcım ise Google Amcaydı . Dersimiz çok iyi geçmişti . Dersler bitmişti annem geldi bugün kızlar bize gelecekti diye ben öne oturdum Zeynep , Rojbin ve Tuana arkaya oturduk . Annem sesli bir müzik açmıştı , müzik güzeldi . Eve geldiğimizde kardeşlerim Zerya ve Nazdar bizi karşıladı . Annemler yemeğe çıkacakları için biz evde yalnız kalacaktık bize dışardan yemek istemişti . Hemen yemek yedik sonra babamın ve kendi bilgisayarımı aldım , giysi seçmeye başladık . Tuana bakar bakmaz üstünde dudak olan bir tişört ve pembe siyah karışık bir şort . Biraz baktıktan sonra üstünde papatya olan bir yarım tişort ve buz mavisi şort beğendim. O anda Rojbin suratını devirerek ( Aynı şu emoji 😒 )
Biz mal mıyız piknik için giysi BIZ MALMIYIZ PIKNIK IÇIN GIYSI ALIYORUZ Zeynep ve ben aynı anda Ama olsuun .

  O anda Rojbin suratını devirerek ( Aynı şu emoji 😒 )  Biz mal mıyız piknik için giysi BIZ MALMIYIZ PIKNIK IÇIN GIYSI ALIYORUZ  Zeynep ve ben aynı anda  Ama olsuun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rojbin kendine gri tişort üstünde vans yazan kırmızı siyah gömlek ve altına da siyah gri eskitimiş bir şort beğendi .Zeynep ise üstünde bordo 36 yazan bir tişort bol hırka ve mavi bir şort aldı .

Veee hepimiz beraber  Al  tuşuna bastık yarın akşam n akşam elimize ulaşacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Veee hepimiz beraber Al tuşuna bastık yarın akşam n akşam elimize ulaşacaktı. Annemler geldi o sırada kızlarda gidiyordu . Kızlar eve gitmişti bende yatağıma gittim ay dedeyi düşünerek Tatlı Kabuslara daldım.
🌚🌝🌚🌝🌚🌝🌚🌝🌚🌝🌚🌝🌚🌝🌚

Bugün salıdı sıradan bir gündü . Hemen gelip geçti giysiler evlerine teslim edilmişti .

Çarşambaydı . Bugün piknik vardı . Kalktım ve saate baktım . Saat yedi buçuktu hızlıca giyinmeye başladım . Aşağıya indiğimde annem tost yapmıştı ellime aldım dışarıya çıktım servis gelmişti bindim . Serviste tostumu bitirmeye çalıştım . Servisten indiğimde tosttum bitmişti sınıfa girdim herkes piknik telaşındaydı . Kızlarda geldi çok şirin olmuştuk . Hocamız gelir gelmez bizi servise sıkıştırdı . Boş boş fotoğraf çekiyorduk hatta servis selfiesi bile çektik indiğimiz anda su savaşı başladı saat nerdeyse 11 ' e kadar sular havada gidip geliyordu herkes birbirine döküyordu . Saat on birdi biz yeni bir oyun kurduk birbirimizin eline su balonu attıyorduk tutamayanına başından aşağı herkes su döküyordu . Nerdeyse herke bu oyunda ıslanmıştı gidip üstümüzü değiştirdik . Biz BEST FRIEND ( EN İYI ARKADAŞ ) tişörtlerimizi giydik . Bizim aşçılar köfte yapmaya başlamışlardı bizde o sırada voleybol oynamaya başladık . Köfteler pişmişti herkes daldı yemeğe ben de yerken hemen bir fotoğraf çektim . Biraz oynadık oturduk güldük ve gün bitti piknik servisçileri herkesi eve bıraktı . Ben hemen ılık bir duş alıp kendimi yatağa attım saat sekizdi ama olsun çok eğlenmiştim hemde yorulmuştum. Kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım .

Arkadaşlar lütfen biraz vote verin ya şuu yıldıza basmak çok mi zor . Biraz emeğe saygı ...

Okuldaki KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin