(Havin'in Ağzından )
Gözümü açtığımda hastanedeydim, yanımda Rojbin ve koltukta uyuyan annem vardı. Rojbin 'e bakıp:
- Neden burdayım en son partideydik ben çok içmiştim yangın çıkmıştı ve Tuana'nın bağrışları Tuana nerde?Rojbin : Tuana öbür odada, katil yangın çıkarmıştı hiç boş durmamış. Tuana kendi başına çıkabildi ama boğuldu acile yatırdılar sen ise içerde bayılmışdın dün tanışdığın çocuk varya neydi adı hı Uras seni taşıdı dışarıya. Benle Zeynep sağsalim kurtulduk.
Havin ( Ben): Uras mı hıı tamam hatırladım , kalk kalk Tuana ' nın yanına gidelim.
Annem kalktı ve bana sarıldı dedi ki " Bir yere gitmiyorsun otur oturduğun yerde " annemi dinliycektim çünkü yerimden kalkamıyordum bir anda Tuana geldi ama tekerlekli sandalye de oturuyordu. Birbirimize sarıldık aslında sarılmaya çalıştık denebelir , o da en son bir çocuğun üstüne bira döktüğünü hatırlıyormuş . Sonra Zeynep Tuana ' yı odasına götürdü. Bende uyumaya çalıştım uyuyamadım telefona bakmaya karar verdim biraz baktıktan sonra göz kapaklarım ağırlaştı. Kalktığımda arabadaydım eve gidiyorduk galiba. Arabanın önüne baktım iki siyah maske giyen adam vardı , kaçmaya çalıştım ellerim bağlıydı sesim çıkmıyordu. Kan ter içinde uyandım , odamdaydım kalktım saate baktım saat dörttü gidip soğuk suyla yüzümü yıkadım hepsi o p*ç katiller yüzünden olmalı . Dışarı çıktım yanımda uyku tulumumu aldım ve yatmaya çalıştım uyku beni yüzüstü bırakmadı . Sabah annemin bana " Hasta olucaksın " diye bağırmasıyla kalktım pek birşey yapmadım , giyimdim ve çok hafif makyaj yaptım. Hemen sonra aşağıya indim kahvaltıyı annemin zoruyla yaptım hemen aşağıya indim ( Yani bahçeye) servis geldi bindim . Okulla geldiğimde erkekler doğruluk - cesaretlik oynuyorlardı Tuana ' da geldi , beraber onlara katıldık sonra Zeyneple Rojbin geldi . Şişeyi çevirme sırası Zeynep ' teydi ben soruyordum Taha cevaplıyordu , "Doğruluk mu cesaretlik mi " diye sordum "Doğruluk " dedi. Bende sordum:- Sevgilin var mı varsa fotoğrafını göster .
Taha : Hmmmmmm
Havin ( Ben ) : Hadi söyle ...
Taha : Var .
Sonrada bize telefonundan bir fotoğraf gösterdi
O sırada hoca geldİ ders kimyaydı , kimya hocasını severdim ama dersinden nefret ederdim birde iki birde iki ders yetmiyormuş gibi 3 ders üstüsteydi. Ders ilerlemeye başladığında başım ağırmaya başladı herkes şikayet edince hoca son 15 dakika kala dinlenin dedi. Ben direk uyudum , kalktığımda matematik hocası içeri geldi . Şu anda kafam basmıyordu hocanın anlatığı konuya 3 ders kimyadan sonra zor tabii. Hoca anlatmaya devam etti benim kafam masanın üstündeydi sonra bir anda hoca " Havin kalk " dedi , soru cevaplamaya başladım ben hızlıca söyledim ama hoca uzunca ve yavaş istediği için yeniden anlatmaya başladım sona gelince artık olmuyordu o yüzden sorunun sonuncu işlemini yanlış söyledim. Tenefüs oldu Tuana bize patates kızartması aldı ben de serinlemek için soğuk bir içecek aldım , Zeynep lollipop yani bana normal geldi bende severim , Rojbin benimkinin aynı olan içeceği aldı aslında içecek zevki bana bulaştığı için ben onun sevdiği içecekten almış oldum aslında bira karışık. Derslerin hepsini işledik artık eve gitme vaktiydi ama bizim servis en uzakta olan servisti oraya zorla yürüdüm . Servise bindi servis arkadaşım ( Ben ona öyle diyorum ) bana sevdiğim çikolatadan almıştı afgiyetle yedim. Eve geldim çantamı bir köseye attım ve kendimide yattağa attım nasıl uyuduğum mu bende bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Katil
Misteri / ThrillerO gün, her şey bulanıklaştığında, doğru ile gerçek karıştığında, ölümler gerçekleşirken, dehşet ve endişe çığlıkları etrafı sararken dört yakın arkadaşın kaderi ne olacaktı? Ölüm onları ele geçirmeden önce onlar ölümden kaçabilecek miydi? Ortada, ku...