5. Bölüm

219 109 4
                                    



Herkes arabadan inince merdivenlere yöneldik. Evim dükkanların üzerine kurulmuştu ve yüksek bir evdi. Cebimde taşıdığım anahtarımı çıkartıp kapıyı açınca büyük bir toz bulutu üzerimize hücum etti. Hapşırmalar eşliğinde eve girdik. Yeni bir hayat bizi bekliyordu. Yeni ve savaş dolu bir hayat...

   Koltukların üzerindeki örtüleri alıp pencereleri açtık; temiz havaya ve dinlenmeye ihtiyacımız vardı. Kendimizi umutsuzca koltukların üzerine bıraktık. Bir süre kimse konuşmadı ama herkes derin düşünceler içerisindeydi.

   Sessizliği bozan Eve oldu "Freya burada kalacaksanız eğer ev sınırlarını koruma altına almalısın, enerjinizi uzun süre saklayamazsınız ve aşağıdaki leprikon ile sorun yaşarsınız ki sorun sadece onunla sınırlı kalmaz tatlım, söylediklerimi anlıyor musun? Şu an hepinizin enerjisi algılanıyor"

"İyi de leprikon da bizim gibi mistik bir canlı. Neden bize kötü davransın ki? Avcılar hepimizi yakalamaya çalışıyorlar..."

"Avcılar geçen hafta burada tanınan mistik canlıları etiketlediler. Onlarla çalışmaları için mistik canlılara ya rüşvet verdiler ya da ailelerini öldürmekle tehdit ettiler. Bruwel bir leprikon ve diğer leprikonlar gibi paraya hayır demedi. Biz başından beri enerjimizi saklıyorduk. Zaten şehirde çok fazla mistik canlı var ve enerjilerimiz birbirine karışıyor. Yeni gelmenize rağmen sizin enerjinizde bizimkine karışmaya başladı"

   Freya tam cevap verecekken Kramisha ayağa kalktı "Lütfen bir çember oluşturun" dedi. Hepimiz anlamıştık; bir şeyler yapacaktı ve biz hemen onun söylediği gibi çember oluşturduk. Kramisha uzun siyah elbisesini çekiştirerek hızlıca çemberin tam ortasına geldi ve bir şeyler mırıldanmaya başladı. Sanki zaman durmuş, hepimiz ona kilitlenmiştik. Göğsünden çıkan ışıklar herkesin etrafında dönmeye başladı. Kendimi bir zırhın içindeymişim gibi hissettim. Sanırım herkes birbirinin etrafındaki kalkanı görebiliyordu. Hepimiz parlıyorduk ama bir süre sonra parlaklık yok oldu. Etrafımızda enerji kalmamış gibiydi.

   Kramisha büyüyü bitirince "Enerjileriniz artık gizli uzun bir süre kimse sizi fark edemez" dedi.

   Ben "Ama Eve enerjimizin şehirdeki diğer enerjiler ile karışacağını söyledi. Bu gizlenmeye gerek var mıydı?" diye sordum.

"Mysrila enerjilerimiz birbirini etkileyebiliyor. Birimizin enerjisi diğerine karışabilir. Ve daha güçlü bir şekilde fark edilmemize neden olurdu. Bu nedenle Sırma ve Eve'nin enerjileri arasındaki izlerimizi de saklamak zorundaydım" dedi.

"Anladım Kramisha" derken "Daha öğreneceğim çok şey olmalı" diye geçirdim içimden..

"Bu işi de hallettiğimize göre şimdi ne yapacağız? Justin ve Jason'a ulaşmamız lazım" dedi Freya endişeyle. Benimse kulaklarımda yankılanan tek isim "Jason" oldu. Bana anlattıkları ruh eşim olmalıydı. Bir an içimde onu görüp göremeyeceğimin endişesini duydum. Hem merak ediyordum hem de korkuyordum. Nerede olduğunu ne durumda olduğunu keşke bilebilseydim. Sahip olduğum yarım yamalak güçlerle bunu öğrenemeyeceğimi biliyordum. Tarifsiz bir ürperti ile düşüncelerimden sıyrılmaya çalışırken Melek konuşmaya başladı.

"Ben yarın buradan ayrılıp onları bulmaya gideceğim Freya. Kramisha yerlerini tespit edemediğine göre enerjileri minimumda olmalı" son cümlesi ile Freya suratını buruşturunca Melek kırdığı potu anlayıp hızlıca sözlerini toparladı "Sanırım avcılara karşı önlem alıp kendilerini bizim gibi sakladılar. Başlarına bir şey gelseydi ruhunuz da hissederdiniz bunu. Hem yarın kütüphanede birkaç peri ile buluşacağım. Neler olduğunu öğrenmemiz lazım"

Rüzgar GezginleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin