Diğer kitaplarımıza da bir göz atın derim ;) keyifli okumalar
"Evet seihaynım" dedi kollarını belime sararken. Son kez aileme baktım ve Zaid'in ilk kanat çırpışı ile yükseldik. Yere düşmekten korktuğum için başımı omzuna gömmüştüm. Ve uçtuk...
Freya
Mysrila'nın ruh eşi ile beraber ayrılması içimde burukluğa neden olmuştu. Melek ile Kramisha iki tarafımdan gelip sarılınca yalnız olmadığımı hissettirmişlerdi.
"Zaid ona iyi gelecek, Mysrila geri döndüğünde daha mutlu göreceğiz onu..."
"Kramisha haklı, Mysrila daha iyi bir şekilde dönecek bize"
İkisi de haklıydılar; Mysrila yaşadıklarından çok fazla etkilenmişti. Kasabasındaki bütün sevdiklerini kaybetmişti. Her ne kadar beni bulmuş olsa da ona bir yabancıydım. Ruhlarımızın her ömrümüzde kardeş olması da beni ona yeterince tanıdık yapmamıştı. İçindeki yalnızlığı bir türlü hafifletememiştim.
"Yalnız şu son olanları ve Mysrila'nın gidişini Michael ile Jason'a birinin anlatması gerekiyor"
Üçümüzde Justin'e baktık; haklıydı. Mysrila bizi çok zor bir durumda bırakmıştı aslında. Jason şimdilik avcılar tarafından esir alınmış belki de robotlaştırılmış olsa da kurtaracaktık onu. Zamanı geldiğinde bir açıklama borçlu olacaktık.
Michael'a David anlatabilirdi. Yeni aldığım telefonumu çıkardım. David'in numarası en başta kayıtlıydı. Telefonu ilk açışında açtı.
"Efendim aşkım!" sesi ruhumu titretmişti.
"Sana ihtiyacım var gelebilir misin?" dedim Melek ve Kramisha bana iyi gelmişlerdi ama David'in sesini duyunca kendimi aşırı derece de zayıf hissetmiştim.
"Aslında zaten yoldayım birazdan yanında olurum" aramızdaki bağdan ona ihtiyacım olduğunu hissetmiş olmalıydı. Telefonu kapatıp kardeşimin gittiği yöne baktım. Zaid batıya doğru uçurmuştu kardeşimi.
"Lütfen hemen dön..." artık gözden kaybolmuş kardeşimin arkasından eve girdik.
"Şehrin güneyinde bir apartman var. Uçarken hissettiklerime göre apartmanda çok güçlü Karanlık enerjili yaratıklar var" Melek'in söyledikleri kramisha'nın gerilmesine neden oldu.
"Karanlık yaratıklar mı?" dedim. Savaşçıların son savaşında Karanlık yaratıklar başka boyuta sürülmüş diye duymuştum. Evet düne kadar savaşçılar mitolojik canlılar diye düşünüyor olabilirdim ama benimde bir savaşçı olabileceğimi öğrenmiştim. İnandığım her şey teker teker yıkılıyordu.
"Apartmana bu gün gider bakarım siz okuldayken. Ama sizi uyarmam gerekiyor Seçil denen cadının enerjisinde bir dengesizlik var. Karanlık demiyorum ama büyülerinde çarpık bir enerji olabilir. Melek çok dikkatli ol o kızla aynı sınıftasın. Sue Justin ile ruh eşi olabilir ama hemen güvenemeyiz ona"
"Peki ya Sue, onun hakkında bir şeyler hissediyor musun?" Sormamın nedeni Sue'de tarifsiz bir anormallik hissediyordum. Kötü bir his değildi içimdeki ama anlamlı da değildi.
"Sue'nin enerjisi çok temiz. Ama Seçil ile kuzenlerse ve Seçil'de bir sorun varsa Sue da bundan etkilenecektir"
"Tamam Kramisha merak etme. İkimizde daha dikkatli olacağız" dedim. Mutfağa yürürken bağırdım "Uyumayanlar yarım saate kahvaltı hazır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar Gezginleri
FantasyBiri yarı kurt yarı cadı, diğeri yarı cadı yarı peri iki kız. Kader gerçekliklerini birbirinden farklı yazmasına rağmen kendi gerçeklikleri için uğraşan iki özgür ruh. Hiçbir yere kendisini ait hissetmemiş yuva kelimesini birbirlerinde bulmuş iki RÜ...