"Freya haklı avcılarca kaçırılmalarımız Freya'nın ölmesi ve geri gelmesi, Sırma'nın cenazesi bizi bir hayli oyaladı. Yanlış anlamayın olayları önemsiyorum ama gezegenin kaderini değiştirmek için daha fazla özveride bulunmalıyız. Freya'nın ve Mysrila'nın gezegen savaşçılarının yansımaları olmaları bir yana peşlerinde bir katilin olduğunu da unutmamalıyız"
"O katil hakkında da bilgi toplamalıyız" Mysrila ya baktım. Korkuyor gibi değil de daha çok hazır olmak istiyor gibiydi.
"Hallederiz cankuş!" derken daha fazla dayanamayıp David'in omzunda kendimi uykuya teslim ettim.
***
Mysrila
Sabahın köründe Freya okula gitmemiz gerektiğini söyleyerek hepimizi uyandırınca buna hazır olmadığımı hissettim. Freya da haklı buldu beni; sanırım yine kontrolümü kaybedip birilerine zarar vermemden korkmuştu. Ben salona geçerken onlar Melek ile beraber okula gitmek üzere evden çıktılar.
"Mysrila şu sülüğe Freya'nın artık gittiğini kendisinin de artık defolması gerektiğini söyler misin?" Justin'in sülük demesi David'i sinirlendirecek diye düşünüyordum. Ama suratından sinirlenip sinirlenmediğini anlayamamıştım.
"İsteyen herkese kapımız sonuna kadar açık Justin ve seni üzmek istemem ama o Freya'nın ruh eşi" dedim. Freya'nın anlattığı kadarıyla Justin bizim kuzenimizdi ve bir süre bizde misafir olarak kalacaktı.
"Ben hala bu işte bir yanlışlık olduğunu düşünüyorum. Bir kurtkız alt seviye bir yaratıkla nasıl eşlenebilir!"
"Beklemiyorduk anlamanı zaten ve benim sabrımı sınama. Bir ruh vampiri var karşında!" David bağırmamıştı ama sesindeki ben tehlikeliyim tınısı bariz hissediliyordu.
"Ruh vampiri mi? İstersen bir spirat ol senden mi çekineceğim!"
Tam ben ikisine büyü yapıp kavga etmelerini engelleyecekken Kramisha içeri girip Justin'i ve David'i sakinleştirecek büyülü sözleri söyledi. İkisi de oturdukları koltukta uyuyakalınca Kramisha ile kahkaha attık.
"Freya gelene kadar uyusunlar yeter. Ben Dilan'ı yeni okuluna götüreceğim gelmek ister misin?"
"Çok isterdim ama kendimi kontrol edemeyip çocuklara saldırabilirim" nefes alıp uyuklayan erkeklere baktım "Hem uyanırlarsa onları ayıracak biri lazım"
Kramisha ısrar etmeyip kapıda onu bekleyen benden daha kontrollü küçük kurtkız ile evden ayrıldı. Dilan'ı kıskandığımı fark edince kendime içerledim. O kız doğduğundan beri kurt olduğunu biliyordu ben ise daha birkaç gündür dönüşüm yaşıyordum.
Evdeki ben ve uyuyan erkeklerden başka kimse kalmamıştı. Mutfağa yürüyüp kahve makinesini çalıştırdım. Madem herkesin işi gücü vardı akşam için biri yemek yapmalıydı.
Hangi yemeği yapacağımı düşünürken kendime güldüm. Bildiğim tek yemek annemin bana öğretmeyi başardığı yegane yemek fırında mantarlı tavuktu. Malzemeler şansıma evde vardı. Dolaptan malzemeleri çıkarıp yemeğe giriştim. Bir saat sonra fırında tavuk ocakta da pilav pişiyordu. Tam salata malzemelerini yıkarken kapı çaldı. Kramisha veya Freyalar olsa anahtarları vardı Eve'e de anahtar vermiştik; gelen Michael olmalıydı. kapıya yürürken kapıdaki kişinin enerjisini okuyamadığımı fark ettim. Enerji okumak benim için cadıyken bile çocuk oyuncağıydı ve spirat kimliğimle bütünleştiğimden beri bütün güçlerim level atlamış gibilerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar Gezginleri
FantasíaBiri yarı kurt yarı cadı, diğeri yarı cadı yarı peri iki kız. Kader gerçekliklerini birbirinden farklı yazmasına rağmen kendi gerçeklikleri için uğraşan iki özgür ruh. Hiçbir yere kendisini ait hissetmemiş yuva kelimesini birbirlerinde bulmuş iki RÜ...