פרק 72-אי הבנה

15.1K 707 78
                                    

*נקודת מבט ג׳ק*

׳את והעיניים שלך, הגוף שלך והדיבור שלך הם הדבר שנוצר בישבילי׳ אמרתי
׳אני אוהבת אותך׳ אמרה מה שגרם לחבר שלי להשתולל שם.
׳גם אני׳ אמרתי והמשכנו לצפות בבוספוג
כשפתאום צילצול טלפון עלה באוויר.
׳שלי׳ הודעתי לה והוצאתי את האייפון מהכיס
רואה שעל הצג מופיע ״יסמין״ לקח לי זמן לחשוב למה היא התקשרה אך נזכרתי, יסמין היא האקסית שלי ולפני יומיים כשדיברתי עם ליאור הוא הזכיר לי שהיא עובדת בחברה של צמידים וטבעות וכל השיט הזה בדיוק מה שאני מחפש בישביל ליאן, טבעת.
אני יודע שזה מוזר לקנות מהאקסית טבעת אבל שמעתי על העסק שלה רק טובות, וגם שמעתי את ליאן מדברת פה ושם עם שיר על צמידים ושרשראות של החברה של יסמין.
׳האא נסיכה?׳ שאלתי
יצאתי מהבית לכיוון הגינה, הוצאתי סיגריה והתחלתי לעשן כמה שזה מרגיע..
התחלתי לדבר איתה על החיים הלא מעניינים שלה רציתי שהשיחה תסתיים ואני כבר יחזור לליאן שלי אבל היא המשיכה בחפירות עד שהגיעה לטבעת.
׳האא ולגבי הטבעת זוכר שאתמול אמרתי לך שאני אולי יסדר את היהלום?׳ שאלה
׳נו׳ אמרתי
׳אז אתה מסכים שאני יסדר אותו?׳ שאלה
׳כן את יכולה...את האמת שאהבתי אתמול את הבחירות שלך׳ אמרתי לה בכנות, היא עזרה לי לבחור את הטבעת יחד עם שיר.
׳יש אז איך קראת לטבעת סקסית?׳ שאלה
׳כן..סקסית׳ אמרתי זוכר שהגענו לקבלה ושיר לחצה עליי לחזור כי ליאור לא הרגיש טוב אז קראתי לטבעת ״סקסית״ וליד זה חתמתי את שמי.
׳ג׳ק..׳ אמרה יסמין
׳כן?׳ שאלתי
׳את האמת עכשיו אהבת אותי?׳ שאלה
׳כן...אהבתי אותך..׳ שיקרתי זוכר איך התערבתי עם ליאור שאני משכיב אותה תוך יום ומאז היא נהפכה לחברה שלי, מעולם לא היו לי רגשות לבחורה עד ליאן.
׳אני לא מאמינה שוויתרתי עלייך, אוף בא לי לנפץ את הטבעת׳ אמרה, צחקתי ללא הומור.
׳אבל שמעתי שאלעד חבר שלך, לא?׳ שאלתי
׳כן..אבל הוא לא היה מפנק ודואג ואוהב כמוך׳ אמרה נו מפגרת כי לא אהבתי ולא דאגתי לך, רק פינקתי כי יש לך גוף פצצה חשבתי לעצמי.
׳טוב אני ידבר איתך, בדיוק הייתי בזמן איכות איתה ואני לא רוצה שהיא תחשוד׳ אמרתי
׳טוב ביי׳ אמרה בביאוס וניתקתי.
המשכתי לעשן כמה דקות וזרקתי את הסיגריה דורך עלייה.
נכנסתי לתוך הבית עם חיוך מאוזן לאוזן כי האישה שעכשיו יושבת על הספה הולכת להוליד לי ילדים, ואני הולך לשאת אותה לאישה!
׳בייב עם מי דיברת?׳ שאלה בתוקפנות
׳סתם...ידידה׳ אמרתי
׳האא׳ אמרה ושמחתי שלא המשיכה לתחקר רק ששניה אחריי אמרה ׳אתה בטוח?׳
׳כן בייב׳ אמרתי נאנח
׳יש לך ידידה סקסית?׳ שאלה.
׳מהה?׳ שאלתי לא מבין את השאלה ולאן היא חותרת רק ששניה אחרי חייכתי כשהבנתי שהיא צותתה לי, מקווה שלא אמרתי יותר מידי פרטים.
׳בייב זו אי הבנה!׳ אמרתי מתקדם אליי
׳ג׳ק אל תתקרב אליי׳ אמרה
נאנחתי ׳ליאן אבל..׳ היא קטעה אותי
׳כמה זמן אתם ביחד?׳שאלה כשדמעות עולו מעיניה, לא פאק פאק האישה שלי בוכה ביגלל משהו שלא קורה!
׳ליאן אני נשבע לך שזו אי הבנה!׳ אמרתי ׳וחוץ מזה את לא סומכת עליי שאת מצותת לי בשיחות?׳ שאלתי
׳ג׳ק איך אני יסמוך עלייך כשברגע כשראית בצג מי התקשר חייכת חיוך מאוזן לאוזן? ועוד התחלת את השיחה בנסיכה?׳ שאלה כששמעה יורדת מעיניה, היא מהפנטת אותי, היופי שלה, הכנות שלה.
׳בייב את מוכנה לתת לי להסביר?׳ שאלתי
׳לא!׳ צעקה ורצה למעלה
׳סעאמק ערס׳ אמרתי ובעטתי בכד חרסינה שליאן עיצבה בימים הראשונים שלה בבית.
׳את׳ קראתי למנקה ועשיתי לה סימן שתנקה את זה, ועליתי למעלה לחדר שלי.
׳יודעת בדיוק איפה מקומך׳ אמרתי שם לב שהיא נרדמה במיטתי, שובבה מתעצבנת עליי והולכת לישון במיטה שלי.
נכנסתי להתקלח ויצאתי, שמתי טרנינג ונכנסתי למיטה.
׳בייב׳ לחשתי לה נצמד אלייה, היא התמתחה ונצמדה אליי ולאחר שנייה גופה התנתק משלי, אך מיד הצמדתי אותה שוב אליי.
׳תפסיקי!׳ אמרתי כשהיא מתנגדת לי
׳ב..אל תגע בי!׳ אמרה
׳אני אוהב אותך׳ אמרתי מסובב אותה כך שפניי מול פניה.
׳אז למה אתה כל הזמן פוגע בי?!׳ שאלה
׳ליאן זו אי הבנה אני נשבע לך!׳ אמרתי מנשק אותה בכוח כשהיא מתנגדת ולבסוף נכנעת.
׳בייב נפגעתי׳ אמרה בכנות
׳ליאן את חייבת להאמין לי..אני לא יכול לפרט אבל אני נשבע לך שזה לא מה שאת חושבת! אני לא בוגד בך׳ אמרתי
׳אני רוצה להאמין׳ אמרה
נישקתי אותה, היא שמה את ראשה על זרועי ונרדמה, נשארתי ער כדי לשמוע את הנשימות שלה, ולצפות ביופי שלה,
ליאן ברינסון(בקרוב) אני אוהב אותך!

הבובה שלוWhere stories live. Discover now