פרק 111-המחליף של בעלי

6.6K 496 127
                                    

לאחר חודש

אני ואביגדור בסוג של קטע...כלומר התרגלנו אחד לשני ויש לנו קטעים שפתאום אנחנו מרגישים כמו זוג.
אני מרשה לעצמי כי כל פעם שאני נזכרת שאני נשואה אני נזכרת בזה שג׳ק רוקן לי את הבנק אז אני מבינה מכך שהוא שונא אותי או משהו...אז הוא לא יחפש אותי או משהו.
לידורי בקושי ישן ואני מודאגת, הוא לא ישן ללא ג׳ק ואני עומדת לבכות מלחשוב על זה, אני מרגישה רחוקה מג׳ק יותר בלב מאשר פיזית.
׳מה קורה יפה?׳ אביגדור נכנס לחדר שלי, אה וכן...הוא שכר לו דירה יחסית זולה עם 2 חדרים.
האמת שרק היום עברתי לישון עם אביגדור, התגעגעתי לישון עם בעלי.
׳רשמתי את לידורי לגן מוקדם׳ הוא מסביר למבט המבוהל שלי.
׳באמת?׳ אני שואלת בהתלהבות, הוא מהנהן מתקרב אליי.
׳אין אתה מלך!׳ אני אומרת, הוא מחייך ונראה קרוב אליי יותר מתמיד.
אני בולעת רוק והולכת לחדר של לידורי.
׳רוצה לצאת איתי למסעדה?׳ הוא שואל מבויש, אני מביטה בו ואומרת.
אני צוחקת ׳אתה מזמין אותי לדייט?׳ אני שואלת. ׳כן, אי אפשר בערב מאחר ויש לנו את לידור לטפל בו..את מסכימה?׳ הוא שואל.
׳כן׳ אני אומרת, אין לי מה להפסיד הוא דואג לי וללידור וג׳ק לא בתמונה וכנראה גם לא יהיה.
׳אוקיי תתלבשי׳ הוא אומר ויוצא.
אני מוציאה מהארון שמלה בצבע גוף ולובשת אותה, עונדת עגילים, אני נועלת סנדלים אופנתיים מסטיב מאדן.
אני יוצאת מהחדר לאחר שאני לוקחת תיק צד ובו כסף.
אני יוצאת לסלון ומחכה לו
׳את נראית מדהים!׳ הוא אומר בוחן אותי, אני מרגישה לא ממש בנוח למבטים שלו. ׳תודה..ג-גם אתה׳ אני אומרת.
אנחנו יוצאים ואני מתכנסת בתוך המחשבות שלי בזמן הנסיעה.
אנחנו מתקרבים יותר מידי, הוא הולך וממלא את מקומו של ג׳ק.
הוא נוסע במכונית של ג׳ק.
הוא משכיב לישון את הבן של ג׳ק.
ויותר גרוע מכך, הוא ישן באותה מיטה עם האישה של ג׳ק.
ככה הוא כינה אותי- האישה של ג׳ק.
ואני חושבת שאולי זה ישאר ככה...אבל מצד שני אני ברחתי מג׳ק והוא לא יתפוס אותי.
יכול להיות שהוא ביכלל לא זוכר אותי עדיין.
אני מרגישה את ידו על שלי, אני מרימה את מבטי אליו ולאט לאט מחייכת.
לאחר 13 דקות
הגענו למסעדה, התיישבנו בה והתחלנו לדבר.
׳אתה רואה זה שונה..׳ אני אומרת, אנחנו מדברים על כדורגל.
כל כך משעמם.
׳מה את חושבת עליי?׳ הוא שואל סוטה מהנושא, ליבי נעצר.
׳ה-הוא לא חושב כרגע׳ אני אומרת בעצב, הוא משפיל את מבטו.
׳אפשר לנסות..אל תשללי׳ הוא אומר.
אני מרימה את ידי כדי שיראה את הטבעת ׳אני עדיין לא התעוששתי׳.
׳אני אחכה לך׳ הוא אומר, הוא נורא חמוד.
המנות שלנו הגיעו והתחלנו לאכול ולדבר על נושאים משותפים.
׳אומייגאד אני מטורפת על גלידת קראנץ׳!׳ אני אומרת שאני שומעת שגם הוא, אני אומרת את זה בעצב כי זאת הגלידה שלימדתי את ג׳ק לאהוב.
׳חולה על זה׳ הוא אומר, אני מחייכת.
באחת השיחות כמעט נשברתי הוא שואל אם אני מעדיפה שוקו חם או קר, אני אומרת קר ונזכרת שג׳ק היה שותה עם ליאור והייתה להם מילה קבועה שהם היו אומרים 'בלוטוס'.
׳היה כיף׳ אני אומרת כשאנחנו יוצאים מהמסעדה ונכנסים לרכב שמוזר לי להגיד ששייך לבעלי.
׳היה כיף׳ אני אומרת בחיוך, באמת נהנתי בחברתו..
הוא מתקרב אליי וכך גם אני, שפתינו נפגשות ואני קופצת למשמע דפיקות חזקות מהחלונות משני הצדדים, אני מסתובבת לחלון שלי ומזהה את החברים של ג׳ק אלה שעזרו לו להרחיק אותי מהמועדון בו חיסל את דרק, הבחור שהייתי איתו כשגיליתי שג׳ק בוגד בי.
הם מסמנים לי לצאת ואני נתקפת פחד שמשתק אותי, אני לא שומעת את הצעקות שלהם, לא את החבטות שלהם ולא שום דבר מרוב הפחד.
אני מביטה בהם ומחפשת את ידו של אביגדור ומוצאת אותה ׳אביגדור תסע אלו חברים של ג׳ק׳ אני אומרת, הוא לא מגיב.
אני מסתובבת ומגלה את ג׳ק עצבני יושב במקום אביגדור.

הבובה שלוWhere stories live. Discover now