נקודת מבט ג׳ק
יצאתי מהחדר הריק ונכנסתי לחדר שלי ושל ליאן,
היא השאירה לי אותו מתוקתק חשבתי כשאני בוחן את כל החדר.
ציפצוף של הודעה עלה באוויר, אה זה בטח שלי.
״בייב אני מתגעגעת״ מאת: האישה שלי❤️
׳נסיכה שלי׳ מילמלתי
נכנסתי להודעה ויצאתי מהווטסאפ.
״תענה לי עכשיו ג׳ק אני ישתגע״-מאת: האישה שלי❤️
נכנסתי להודעה ויצאתי שוב כדי שזה יראה לה שראיתי.
קיבלתי שיחה מאת: האישה שלי❤️
לענות? לא לענות?
׳מה את רוצה?׳ החלטתי לענות.
׳ג׳ק׳ שמעתי אותה בוכה.
׳מה את רוצה?׳ שאלתי חוזר על עצמי.
׳השארתי לך בשידה הלבנה ליד המיטה את הטבעת במעטפה׳ אמרה, זה כל כך כאב.
שתקתי לא הוצאתי מילה, פשוט תפסתי את הראש שלי ונתתי לדמעה לזרום מעיניי.
׳הלו?׳ שאלה בקול חריש, היא ניתקה לבסוף.
זרקתי את הטלפון על הרצפה מביט ברסיסים שיצאו ממנו, הם לא שווים את הרסיסים של שבירת הלב שהבחורה הזאת עשתה לי עכשיו!
צעדתי אל עבר השידה, ישבתי על המיטה ופתחתי את המגירה. מצאתי מכתב שבו היה דף שרשום ״לגבר שלי.״, פתחתי אותו וקראתי.
״בס״ד
לגבר שלי
מה לא עברנו? סקס ללא רחמים, אהבה ללא תנאים, בגידות וחזרות..
ג׳ק אתה הגבר שלי, ממש ככה! גבר חלומותיי!
הכתב הזה סיפר לי על זה שאנסת את הבחורה הזאת ג׳ק..אני כל כך כועסת עלייך! כל כך! אבל
אני אוהבת אותך,ג׳ק, אני פאקינג אוהבת אותך, אני לא יכולה לילה אחד בלעדייך. ואני מנחשת שעכשיו אתה בבית ואני בבית מלון מזורגג בוכה את החיים בזמן שאתה רואה משחק של צ׳לסי..
אני יודעת..אני יודעת שאני קשה ואני מעריכה אותך על ההבנה ועל זה שאתה מקבל אותי יחד עם כל הפאקים, ג׳ק, זה לא מובן מאליו!
אז לפני שנסיים את הקשר הזה תחזיר את הדף למעטפה♡״וואו..זה כל מה שיש לי לומר, אני מתחשב בבקשתה האחרונה ומחזיר את המכתב אל המעטפה, מי יודע אולי תבוא לפה מחר ותרצה את המכתב בחזרה.. ידי התנגשה במוצק כלשהו במעטפה, הוצאתי אותו וזה היה הטבעת אך אני לא בטוח שזה היה מה שהתנגש בידי, אני הופך את המעטפה ומגלה לפני, פאק וואט?
בדיקת הריון?
YOU ARE READING
הבובה שלו
Romansaליאן היא יפהייפיה כל הבנים נופלים לרגליה היא באה ממשפחה מצליחה רק שהיא לא יודעת שאביה הוא אחד העבריינים ה-מבוקשים במדינה , יש לה פצע שהשאיר חבר לשעבר שלה .. כשהיא תפגוש את החוטף שלה היא תשנא אותו וכמה שהיא תנסה להראות קשוחה אליו בפנים היא מרגישה משה...