פרק 116-נתונים חדשים

7K 466 65
                                    

התמקמנו בבית מלון יוקרתי לבנתיים, אותי לא עניין שום דבר.
אני מתיישב בשביזות על כורסא בסוויטת 3 חדרים שקניתי לי ולהם שברס וליאור יושבים מולי על ספות. ׳לא רוצה לחפש אותה׳ אני לוגם מהכוס וויסקי שמזגתי לעצמי, אני מרגיש את המבטים שלהם עליי כי אסור לי לשתות אבל כולם על הזין שלי.
׳אללה כוסאמק׳ אני אומר ׳אני נותן לה את כל הנשמה שלי והיא שמה לי זין בפרצוף ובורחת לגבר מזדיין׳.
׳שהוא לא סתם גבר מזדייין הוא גבר מזדיין בתחת שכל החיים שלו ניסה להפיל אותי ואת אבא שלה וסעאמק׳ אני מעיף את השידה שהייתה על יד הכורסא שעליה אני יושב.
׳אללה שתמות..מחרתיים חוזרים לארץ׳ אני מודיע להם ׳ואל תזיינו לי תשכל למה אני ידפוק לכם כדור בראש׳.
׳למה לא מחר?׳ ליאור שואל אותי.
׳באלי להנות מהבחורות בהוואי׳ אני מחייך חיוך של בוגד מזדיין שכל מה שאני רוצה זה לעשות את האהבה של החיים שלי,
את ליאן.
׳מה יש לך?׳ אני מחייך אל ברס שמסתכל בחשדנות אל עבר מסך של המחשב נייד שלו.
׳אח שלי היא רוקנה את כל הכסף מהבנק שלה׳ הוא אומר.
ליאור מסתכל עלי..הוא יודע כמה כסף שמתי לה בחשבון.
׳מה היא רוצה? לבנות מטוס?׳ ליאור שואל, אני צוחק.
׳שיהיה לה בכיף׳ אני אומר בחיוך.
לאחר רבע שעה בערך הם הולכים לחדרים שלהם בסוויטה שרכשתי לשלושתנו בזמן ששאר החברים שלי במלון.
אני נשכב על המיטה בחדר שלי ופותח את מסך האייפון שלי,
׳יפה שלי׳ אני מביט בתמונת מסך של הפלאפון שלי, התמונה שלה כשהייתה בהריון.
אני נכנס להתקלח כדי לשטוף את היום המזדיין הזה ממני, כשיצאתי התלבשתי והלכתי למטבחון.
מזגתי לעצמי וויסקי, גילגלתי לעצמי סיגריה ויוצאת למרפסת שבתוך החדר שלי.
׳כוסאמק׳ אני ממלמל חושב על זה שעכשיו היא נמצאת עם גבר אחר.
אני מקבל הודעה ונרתע מהמחשבות שעוברות לי בראש כרגע, ההודעה מברס-בוא לסלון יש נתונים חדשים.
אני חושב אם ללכת לשמוע את הנתונים כי אמרתי שאני לא רוצה לחפש אותה אני חושב על זה עד שאני גומר את הסיגריה.
הבטתי בעיר הדוממת, דוממת כמו הלב שלי בלעדיה.
לקחתי שלוק מהוויסקי והחלטתי- אני יוצא לחפש אותה גם אם האף בי איי ינסה לעצור אותי.
הנחתי את הכוס על השולחן במרפסת, נכנסתי אל תוך החדר ויצאתי לסלון.
בסלון ישבו ליאור וברס ששקעו במחשב. ׳דבר׳ אני אומר לברס.
׳הם עברו לגור בדירה אחי׳ הוא מטיל את הפצצה, אני מרגיש איך העצבים שלי לאט לאט עולים ועולים ובבום ראיתי שחור.

הבובה שלוWhere stories live. Discover now