Ε Ξ Η Ν Τ Α (60)

110 8 1
                                    

Ο Ζείν σβήνει το τσιγάρο και, τον βλέπω μα θέλει να πει κατι. Τον προλαβαινω πιέζοντας τα χείλη μου πάνω του.

Τον θέλω. Τώρα.

Κάνω το φιλί μας πιο παθιασμένο. Πραγματικά νιώθω σαν να δειψάω για τα χείλη του.Εκείνος λυγίζει τα πόδια μου ακουμπόντας τα στην μέση του, μέχρι να καταλήξω να είμαι τυλιγμένη γύρω του. Δεν σταματάει το φιλί μας καθώς με κουβαλάει επάνω στο κρεβάτι του δωματίου μας.

Νιώθω τα χείλη του να 'ξεκολλάνε' απο τα δικά μου, και τα μάτια του να κλειδώνονται με τα δικά μου. Νεύω αλλά εκείνος ακόμα με καρφώνει με το βλέμμα του

"Δεν θέλω να σε χάσω" ψυθιρίζει

"Δεν θα με χάσεις" τον διαβεβαιώνω με ένα ζεστό χαμόγελο

"Υπόσχεσε;" δεν μπορώ να διαβάσω το προσωπό του, αλλά μπορώ να το κάνω σε εμένα. Είμαι εξτασιασμένη.

"Υπόσχομαι. Σ'αγαπάω" λέω μαλακά ενώ εκείνος είναι ακόμα απο πάνω μου

"Σ'αγαπάω" ξανα εννόνει τα χείλη μας.

Κοντεύω να λιώσω όταν πλησιάζει τα χείλη του τον λαιμό μου και τον ρουφάει ελαφρά αλλά συνεχόμενα. Αν συνεχίσει έτσι νομίζω θα τελειώσω σε λίγη ώρα.

Τρίβομαι πάνω του ενώ με τα χέρια μου τραβάω το τζίν μου και τοπετάω κάτω. Ο Ζέιν απομακρύνεται απο τον λαιμό μου, και βγάζει την μπλούζα του. Εγώ ξεκουμπώνω όσο πιο γρήγορα μπορώ την πουκαμίσα μου, με αποτέλεσμα να μείνω με το σουτιέν.

"Δείχνεις πολύ σέξι με αυτό" ψυιρίζει στο λαιμό μου εννοώντας το μαύρο δαλντελένιο σουτιέν μου,ενώ εκείνος προσπαθεί να βγάλει το παντελόνι του.

Νιώθω το εξόγνωμα του μποξέρ του να τρίβεται επάνω μου ενώ βογκάω. Με κάνει να το απολαμβάνω τόσο.

Ανυπόμονη φέρνω τα χέρια μου στο λάστιχο του εσωρούχου του τραβόντας το προς τα κάτω. Εκείνος μουγκρίζει, και αφού τραβίξει απότομα το εσώρουχό μου ανοίγει τα πόδια μου.

Γατζώνομαι απο τα σεντόνια του κρεβατιού και φέρνω το βλέμμα μου επάνω στον Ζέιν. Δείχνει τόσο όμορφος, γλυκός, δικός μου.

Οι σκέψεις μου διακόπτωνται όταν νιώθω μέσα μου ένα δάχτυλο του

"Γαμώτο Ζέιν" λέω και προσπαθώ να σταθεροποιήσω την ανάσα μου

"Μήπως αυτό σου αρέσει περισσότερο μωρό μου;" νιώθω να βάζει άλλο ένα δαχτυλό του μέσα στην κλειτορίδα μου.

Η συνάντηση/the meeting2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant