Ε Β Δ Ο Μ Η Ν Τ Α Ο Κ Τ Ω (78)

63 5 0
                                    

"Τι είναι αυτά που λές Χάρρυ;" Δυναμώνω την φωνή μου

"Αυτο που έγινε Ζέιν!" Ακολουθεί με τον ίδιο τόνο.

"Δεν μπορει.. Χάρρυ γιατί δεν με σταμάτησες;"

"Τι λες Ζέιν; Είσαι σοβαρός;" Ήξερε οτι ημουν μεθυσμένος, σαν φίλος έπρεπε να με προστατεύσει. Έτσι δεν είναι;

"Σοβαρότατος! Δεν το πιστευω.. Μήπως αυτό ήθελες Χάρρυ; Να γίνει κάτι τέτοιο; Για αυτό με πιέζεις τόσο καιρό με το θέμα της Κέιτ; Μήπως το είχες καθορισμένο;" Τώρα αρχίζω να βγάζω άκρη..

"Ζέιν, δεν τα πιστέυεις αυτά που λές.." Χαμηλώνει την φωνή του

"Θα πάω με το δίκαιο.. Το μέρος της Άμι.. Εξαφανίσου!" Τσιριζω. Δεν μπορεί..ήταν κολλητός μου.

"Ζέιν άσε τους παραλογισμούς, δεν έχεις πολύ χρόνο για να_"

"Ά ειμαι και παράλογος;" Μέχρι που μπορει να φτάσει;

"Ζέιν! Η Άμι_"

"Είπα! Φύγε Χάρρυ!" Τον διακόπτω άλλη μια φορά

"Όπως θες" ανασηκώνει τους ώμους του και φέυγει. Έτσι απλά.

Τι θα κάνω τώρα; Γιατί δεν με ακούει κανείς; Ακόμα και η ίδια μου αδερφή είναι μαζί της.. Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια να της τηλεφωνήσω. Αυτή η παρεξήγηση πρέπει να λυθεί.

Η Άμι δεν σηκώνει το τηλεφωνο, κάνοντας με να πεισμώσω. Ήταν παρεξήγηση γαμωτο.. Νόμιζα πως ήταν αυτη, αλλά δεν θα το πιστέψει κανεις..

Πρέπει να μιλήσω με τον Τζόρτζ; Να του εξηγήσω.. Σίγουρα του είπε η Κέιτ. Είμαι κατάπτηστος φίλος..

"Ναι, Τζόρτζ;" Μιλάω όταν σηκώνει το τηλέφωνο

"Έλα Ζέιν, όλα καλά;" Ακούγεται πολύ χαλαρός.. Σαν να μην συνέβη τιποτα. Μάλλον δεν ξέρει.

"Απλά.. Πρέπει να σου μιλήσω. Έχεις να κάνεις κάτι τώρα;"

"Αμ όχι" καλώς.

"Οκ, μπορείς να ερθεις απο το σπίτι; Θα ειμαστε μόνοι μας" ξέρω οτι θα είναι πιο ανοιχτός τώρα που του είπα οτι δεν είναι εδώ η Άμι

"Έγινε ρε, σε κανα μισάωρο ειμαι εκεί!"

"Θα δεις, γεια" κλείνω απότομα το τηλεφωνο και πηγαίνω να κάνω ενα κρύο ντουζ. Χρειάζομαι χαλάρωση.

Νιώθω σαν να έχει παγώσει όλο μου το είναι. Είμαι τόσο μα τόσο φορτισμένος απο το πρωι, καθιστώντας με ανίκανο να μιλήσω σωστά και να πω αυτά που θέλω στον Τζόρτζ. Πρέπει να αποφορτιστώ. Νομίζω οτι το ντούζ με βοηθάει αρκαιτά σε αυτο. Σίγουρα όμως ξέρω και κάτι ακόμα πιο αποτελεσματικό.

Η συνάντηση/the meeting2Onde histórias criam vida. Descubra agora