Οι ακτίνες του φωτεινού ήλιου περνούν μέσα απο το παράθυρο κάνοντας τα μάτια μου να ανοίξουν. Δεν έχω ιδέα τι ώρα ειναι.
Η απορριά μου λύνεται όταν αρπάζω το τηλέφωνο μου απο το κομοδίνο μου. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να πάω στην σχολή.
Δεν έχω κοιμηθει καλά σήμερα. Απο την μία οο σκέψεις με είχαν κατακλείσει, κι απο την άλλη μεριά ο Ζέιν είχε έναν πολύ ανήσυχο ύπνο. Τινάζονταν και κάποιες στιγμές παρα μιλούσε.
Πρέπει σήμερα να του μιλήσω. Να δω τί εγινε εχθές και γιατί ήπιε τόσο. Κάτι δεν μου πάει καλά..
Ξεσκεπάζομαι με αργές κινήσεις και σηκώνομαι επάνω απο το κρεβάτι. Επιλέγω να μην τον ξυπνήσω ακόμα, μια που ειναι νωρίς.
Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο της ντουλάπας, και αφού επιλέξω τα σημερινά μου ρούχα, πηγαίνω προς το μπάνιο για το καθημερινό μου ντούζ.
Διαλέγω δύο καθαρές πετσέτες και αφού ξεντυθώ ορμάω στην μπανιέρα.
Το καυτό νερό με αναζωογονεί αν και κάνει να ανατριχιάζω. Σαπουνίζω καλά το σώμα μου και ξυρίζω τα πόδια μου.
Η ανάμνηση της χθεσινής βραδιάς κάνει φασαρία μέσα στο μυαλό μου. Δύο. Δύο φορές τον έχω δεί σε τέτοια κατάσταση μέθης και αυτές οι καταστάσεις δεν απέχουν πολύ μεταξύ τους χρονικά.
Πετάω προς το παρόν τις σκέψεις μου και κλείνω το τρεχούμενο νερό. Τυλίγω μια μαλακή πετσέτα στο σώμα και στα μαλλιά μου ενώ βλέπω την αντανάκλαση μου στον καθρέπτη. Δείχνω πολύ περίεργα με την πετσέτα στα μαλλιά. Γελάω μόνη μου μπροστα σε αυτό το θέαμα.
Αφού στέγνωσω ντύνομαι με τα ρούχα που διάλεξα λίγα λεπτά πριν. Τέλος στεγνώνω και χτενίζω τα μαλλιά μου.
Περνάω ένα λεπτό στρώμα μέικ άπ στο δέρμα μου, και μια λεπτή γραμμή Άι λάινερ στα μάτια μου. Έτοιμη.Νομίζοντας πια πως είναι η κατάλληλη ώρα για να ξυπνήσω τον Ζέιν μπαίνω μέσα στην κρεβατοκάμαρα μας.
"Καλημέρα" μου χαμογελάει. Ήταν ξύπνιος μάλλον..
"Καλήμερα" τον πλησιάζω και του δίνω ένα φιλί στα χείλη. "Πώς είσαι;" Συνεχίζω
"Είμαι καλά, αν και με πονάει λίγο το κεφάλι μου.." Α! Δεν το περίμενα καθόλου καλέ..
"Αναμενόμενο, λοιπόν σήκω και όταν είσαι έτοιμος κατέβα κάτω. Θα έχω φτιάξει πρωινό και θέλω να κάνουμε καο μία κουβεντα" λέω και απομακρινομαι απο το κρεβάτι
ESTÁS LEYENDO
Η συνάντηση/the meeting2
FanficO Ζέιν και η Άμι, εκπληρώντας την επιυμία τους, πάνε την σχέση του ένα βήμα παρακάτω, και μετακομίζουν μαζί για σπουδές. Όμως τα πράγματα δεν είναι πάντα ευνοικά. Λάθη του παρελθόντος, τοξικές αναμνήσεις και πράξεις μπορούν να τα κατασρέψουν όλα. Θα...