Zayn's P.O.V
Τα μάτια μου ανοίγουν ξαφνικά, στο πιο κρίσιμο σημείο του ονείρου μου. Πετάγομαι επάνω και ανοίγω διάπλατα τα μάτια μου. Νιώθω έναν τόσο δυνατό πονοκέφαλο που με ξαναρίχνει στο κρεβάτι. Δίπλα μου, κοιμάται ήρεμα η Άμι.
Προσπαθώντας να μην κάνω θόρυβο, σηκώνομαι από το κρεβάτι και κατευθύνομαι στο μπάνιο. Αφού βουρτσίσω τα δόντια μου και πλύνω το πρόσωπο μου, νιώθω πιο ξύπνιος και με περισσότερη ενέργεια αλλά ο πονοκέφαλος μου έχει ήδη εδραιωθεί και δεν λέει να φύγει.
Η μόνη λύση είναι ένα παυσίπονο. Κατεβαίνοντας στην κουζίνα νιώθω ένα δυνατό αεράκι να με χτυπάει, και το μάτι μου πέφτει σε ένα ανοιχτό παράθυρο. Προφανώς το άφησε ανοιχτό η Άμι.. Δεν θα ασχοληθώ τώρα με αυτό.
Αφού κλείσω το παράθυρο, πηγαίνω όσο πιο γρήγορα στην κουζίνα και παίρνω ένα παυσίπονο. Το μεγάλο χάλκινο ρολόι πάνω απο το τραπέζι, δείχνει ότι η ώρα είναι 12;
Έχω ήδη χάσει πολλά μαθήματα, μα πραγματικά δεν αντέχω να πάω στην σχολή τώρα. Μπορώ να απολαύσω τον καφέ μου, και έπειτα.. δεν ξέρω.
Δεν θέλω να ξυπνήσω την Άμι, θα είναι πολύ κουρασμένη και δεν θα το παραδεχθεί.
Τελικά βάζω λίγο χυμό σε ένα ποτήρι και πηγαίνω στο σαλόνι. Ξαπλώνω στον καναπέ και αμφιταλαντεύομαι στο τι να ανοίξω πρώτο. Τηλεόραση ή κινητό; Ή και τα δύο μαζί;
"Δεν πάω καλά" απαντάω στον εαυτό μου.
Τελικά παίρνω το τηλέφωνο μου στα χέρια μου. Βλέπω δυο μηνύματα από την Κέιτ, και μία αναπάντητη από τον Χάρρυ.
Τί γίνετε; Θα τηλεφωνήσω πρώτα στον Χάρρυ και αργότερα θα απαντήσω στην Κέιτ. Έτσι πατάω το κουμπί κλήση στο όνομα του Χάρρυ
"Έλα ρε, όλα καλά;" απαντάει σχετικά γρήγορα
"Καλημέρα ρε, όλα εντάξει.. περίπου" μπορεί και αυτός να αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. τον ίδιο πονοκέφαλο;
"Τί τρέχει ρε;" ή και όχι.
"Το κεφάλι μου με πεθαίνει" παραδόχομαι τελικά
"Αφού ήπιες τόσο ρε εχθες.." συμαντική αποκάλυψη. Λές και δεν το ήξερα.
"Ξέρω.. Λοιπόν μου τηλεφώνησες προηγουμένος;" μπαίνω στο θέμα τελικά.
"Ναι ρε, σκεφτόμουν.. τι κάνεις σήμερα;"
"Σήμερα τίποτα." απαντάω και εγω με την σειρά μου γρήγορα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η συνάντηση/the meeting2
FanficO Ζέιν και η Άμι, εκπληρώντας την επιυμία τους, πάνε την σχέση του ένα βήμα παρακάτω, και μετακομίζουν μαζί για σπουδές. Όμως τα πράγματα δεν είναι πάντα ευνοικά. Λάθη του παρελθόντος, τοξικές αναμνήσεις και πράξεις μπορούν να τα κατασρέψουν όλα. Θα...