Alice In The Wonderland - 4

655 63 30
                                    

Medya: Baekhyun - My Answer Is You (BaekYeon). Şarkının sözleri bu bölüme uydu gibi sanki.








30 Ağustoz 2007

Selam.

Yine ben. Yine tahmin edeceğin üzere bugün onu gördüm. Bugün yine parka gittim. Onu bekleyecektim ama o çoktan gelmişti. Nasıl sevindim anlatamam Alice. Banklardan birine oturup kitap okuyor gibi yaptım. Aslında amacım çaktırmadan onu izleyebilmekti. Salıncakları çok seviyor olmalı. O ne zaman gelse salıncaklarda vakit geçiriyor. Hiç arkadaşı yok mu acaba? Her zaman yalnız görüyorum. Ya da yalnız kalmak için mi buraya geliyor? Ve bugün çok önemli bir şey oldu Alice.

Salıncaktan inerken düştü. Acıyla inlediğinde kendimi ona doğru koşmaktan alamadım. Yanına vardığımda gerçekten acı çekiyordu. İyi misin dediğimde sadece başını salladı. Ayak bileğine dokunduğumda çıkardığı ses hiç de iyi değildi. Ah Alice o an ne kadar üzgün hissettim bilemezsin. Ona yardım ettim ve banklara oturmasını sağladım. Parkın karşısındaki eczaneden birkaç malzeme alıp pansuman yaptım. İlk defa onunla bu kadar yakındım ve bu çok değişikti. Yani bilmiyorum... Ona hissettiğim şeyin ne olduğunu çözemedim henüz.

Neyse. Sonra bana teşekkür etti. Gülümsedi bir de. O an anladım. Gülünce çok daha güzel görünüyordu. Ve diş telleri onu çok tatlı gösteriyordu. Bir cesaret adımı söyledim ve elimi uzattım. Önce çekindi biraz. Ama sonra elimi sıkıp adını söyledi.

Tam da beklediğim gibi. Adının vücut bulmuş hali.

Kim Taeyeon...


Hey ho! Ben buraya yine Alice'li bölüm bırakıp gidiyorum. 16. bölüm de yarın gelecek (Kesin). Bir de 3K'ya çok az kalmış şoklardayım!

Hepinizi seviyorum ve öpüyorum.

Aşk ile kalın...

Bücür Prenses ✴ BaekYeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin