Bölüm Şarkısı: Akdong Musician - Melted
Keyifli okumalar!
#
"Tebrikler Byun Baekhyun. Prensesin ilk öpücüğünü çaldınız."
Sözlerimle gülümsemesi daha da artarken sıcak nefesini dudaklarımda hissetmek benim nefesimi kesiyordu.
"Tebrikler Prensesim. Byun Baekhyun'un ilk öpücüğünü çaldınız."
Yüzümdeki mutluluk, yerini şaşkınlığa bırakırken yüzünü yüzüme daha fazla yaklaştırdı. Yaşadıklarım gerçek olamayacak kadar güzeldi. Mükemmel bir rüyanın içinde mükemmel hayatı yaşıyor gibiydim. Yıllardır hayalini kurduğum kollardaydım. Tekrar kolları arasına aldığında ne kadar şanslı olduğuma bir kez daha şükrettim.
Saçlarıma bıraktığı öpücükler aklıma ilk iş gününü getirdi. Ona bakarak o şarkıyı söylediğimde aklımda çok farklı şeyler vardı. Onun bunu yapmasına izin vermeyecektim ama şimdi bırakmasını istemiyorum. Bırakırsa sonsuza kadar yalnız kalacakmışım gibi hissettim. Sevgiye bu kadar aç olduğumu, onun sıcaklığını hissedene kadar fark etmemiştim.
Tık... Tık... Tık...
Ben de muhteşem anımız ne zaman bozulacak diyordum. Baekhyun kapı sesiyle bedenimi saran kollarını serbest bırakırken, ben gelen kişiye geleneksel küfür paketimi gönderiyordum.
Gelen Bayan Hwang'dı.
"Efendim. Arkadaşlarınız geldiler, sizi aşağıda bekliyorlar."
"Tamam, Bayan Hwang. Hemen geliyoruz."
Bayan Hwang gidince üzerimi düzeltip kalktım. Baekhyun da benimle birlikte kapıya yöneldi. Geçmeme izin verdikten sonra beni omzumdan tutup durdurdu.
"Sanırım böyle gitsek daha iyi." Gülümseyerek kurduğu cümle sonunda elleri arasına aldığı elime bakıp ben de gülüşümü sundum ona. Tüm bu olanlara rağmen sonunda mutluydum.
Salona indiğimizde herkes endişeli görünüyordu. Bizse mutluluktan uçacak düzeye gelmiştik. Adım seslerimizi duyup bizden tarafa döndüklerinde yüzlerindeki endişe yerini şaşkınlığa bıraktı. Şaşkınlığı atıp ilk konuşan Taehyung oldu.
"Biliyordum! Sizin aranızda bir şeyler döndüğünü biliyordum!"
Nayeon dirseğini Taehyung'a geçirince susmak zorunda kaldı. Nayeon onu susturduğunda koşarak yanıma gelip sarıldı. Bu sırada elimi bırakmak zorunda kalan Baekhyun, Nayeon'a kızgınlıkla bakmaya başlamıştı.
"Unni neler oluyor? Birden kayboldun. Sonra bizi buraya getirdiler. Çok korktum."
"İyiyim tatlım. Oturalım her şeyi anlatacağız."
Hepimiz salondaki koltuklara oturduk. Baekhyun yanımdaki yerini alırken son kişi olan Jongin eve giriş yaptı. Hepimiz ona baktığımızda şaşıran tek kişi Hyoyeon oldu. Hyoyeon yanıma gelip kulağıma fısıldadı.
"Taeyeon onun ne işi var burada? "
"O liseden sınıf arkadaşımız. Siz tanışıyor musunuz?"
Tıslayarak konuştuğunda ondan pek hoşlanmadığını anlamam uzun sürmedi.
"Tanımaz olaydım."
"Benim de hoşlandığım söylenemez Hyo. Yokmuş gibi davran."
"İşte seni bu yüzden seviyorum Taengoo! Zevklerimiz aynı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür Prenses ✴ BaekYeon ✔
Fanficİlk aşklar masum ve güzel olmaz mıydı? Benim yaşadığım ne? Kötülükte master yapmış aşağılık bir herifin kalbimi tuzla buz etmesi. Artık sıra bende! Karşınızda Bücür Prenses! Tüm hakları çöplüğümde bir yerlerde. Bulun bulabilirseniz! ~Medusa~