3. Good For You

1K 109 24
                                    

Bölüm sonunda Taeyeon'un söylediği şarkıyla yapılmış BaekYeon klibine bayılmadan geçmeyin :) Hadi bakalım tıpış tıpış yeni bölüme yihuu!




"Dün gece oyun bitti sandın ama oyun daha yeni başlıyor. Ve bu oyunu benim kurallarıma göre oynayacağız. Kendini hazırla külkedisi."

Gerçekten harika! Çalışmak istemediğim halde çalışmaya gelmiştim bir de bu salakla aynı yerde çalışacaktım. Acaba benim kim olduğumu bilse bana böyle davranabilir miydi? Herkes gibi ayaklarıma kapanır yalvarırdı. Oyun oynamak istiyormuş beyefendi. Oynayalım zaman!

"Oyunları severim Byun Baekhyun. Oyununu da kurallarını da merakla bekliyorum."

"Peki Kim Taeyeon bunu sen istedin. "

İğrenç gülüşünü de sunup yanımdan ayrıldı. Eskiden olsa bu gülüşü için ölebilirdim. Şimdi ise bende sadece kusma isteği uyandırıyor.

Çalışma şeklini öğrenebilmem için beni Taehyung'un yanına verdiler. Yavaş yavaş anlattı her şeyi. Zaten bildiğim şeylerdi. Amerika'dayken yönetim, pazarlama, insan kaynakları konusunda eğitim almıştım. Ama açık vermemeye çalışıyordum. Öğle vakti gelince herkes yemeğe çıktı. Ofiste Taehyung, Baekhyun ve ben kalmıştık. Kurt gibi acıkmıştım aslında ama yanımda sadece döviz olması sinirlerimi bozuyordu. Daha kartlarımı da alamamıştım dedemden. Şu an çok zenginken aç bir sokak kedisinden farkım yoktu. Gidip dedemden harçlık istesem mi diye düşünürken Taehyung yanıma geldi.

"Yemeğe çıkmıyor musun Taaeyeon?"

"Yok ben aç değilim." Hayır açım! Hatta açlıktan seni bile yiyebilirim.

"Miden pek öyle demiyor ama."

Hoş geldin sevgili gurultum. Tam zamanında yani bravo!

"Çekinmene gerek yok Taeyeon. Bu gün bendensin hadi bakalım. Boş midelerimizi dolduralım."

"Çok teşekkür ederim Taehyung. Ben de sana ısmarlayacağım en kısa zamanda."

Çantamı da alıp ofisten çıkarken kendi kendine söylenen Baekhyun gözüme takıldı. Duymadığımı sandı ama duymuştum.

"Hah. Yemek ısmarlatmalar falan baya hızlı çıktı."

Taehyung'a önden gitmesini, ona yetişeceğimi söyledim. Sinirle soluyup Baekhyun'un üzerine yürümeye başladım.

"Bana mı dedin onu?"

"Sana dedim ne oldu bozuldun mu?"

Tanrım sen bana sabır ver. İlk günden bu ne işkence!

"Benimle düzgün konuş Byun Baekhyun!"

"Konuşmazsam ne olur Kim Taeyeon?"

"Sonuçlarına katlanmak zorunda kalırsın."

"Hah! Görelim bakalım sonuçları ne olacakmış."

Tıkanma kızım. Lafı yapıştır ki kalsın öyle. Aha buldum! Erkekleri en zayıf yerinden vur. Üzerine daha fazla yürüdüm. Onu köşeye sıkıştırana kadar.

"Taeyeon ne yapıyorsun?"

"Sana benimle uğraşmanın sonuçlarını gösteriyorum Byun Baekhyun."

Daha da fazla yürüdüm. Sırtı duvarla buluşunca şaşırmış gözlerle bana bakmaya devam ediyordu. Yüzümü iyice yaklaştırdım yüzüne. Yüzünü inceledim. Gözlerimi dudaklarına diktim. Dudaklarımı ıslattım dilimle. Bir erkeğin bu harekete kayıtsız kalamayacağından adım kadar eminim. Parmaklarımın üzerinde yükselip kulağına fısıldadım.

Bücür Prenses ✴ BaekYeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin