Bu bölümde Baekhyun'un günlüğünden 5 sayfa paylaşıyorum. Kısaydı o yüzden birleştirdim.
Keyifli Okumalar!
#
30 Kasım 2007
Selam!
Yine yazamadım sana. Çok vaktim olmuyor. Bu aralar her şey üzerime geliyor. Abim eğitimi için yurtdışına gitti ve ben kendimi hiç olmadığım kadar yalnız hissediyorum. Son bir aydır Chanyeol'da kalıyorum. Bir süre böyle olacak gibi. Yalnız kalmak istemiyorum. Chanyeol ve Yoo Ra noona ile kalmak bana iyi geliyor.
Aslında yazacak çok şeyim var ama kalemi elime alınca uçup gitti sanki. Şu son bir ay içinde çok fazla şey oldu. Okulun popüler grubu olduk. Aslında bu çok sevdiğim bir şey değil. Her gün kızlar tarafından sıkıştırılıyorum. Bugün yine bir kız grubu sardı etrafımı. Taeyeon'la göz göze geldim o an. Bakışlarında hiç bir duygu yoktu. Kafasını çevirip sınıfa girdi. Açıkçası bir duygu barındırması şaşırtırdı beni.
Bütün okul anlaşmış gibi onunla uğraşıyordu. Buna en yakın arkadaşlarımdan Jongin de dâhildi. Yalnız takılması, sessizliği, normalden biraz fazla olan kilosu, gözlükleri... Her şeyi alay konusu yapmayı seven ergen ordusu tarafından eğlence aracı olarak kullanılıyordu. Bazen onu kurtarmak istesem de kılımı bile kıpırdatmıyorum. Onun gözünde hiç kimseyim.
Chan sesleniyor. Gitmeliyim Alice. Görüşürüz.
&&&
8 Aralık 2007
Alice ben çok kötüyüm.
Bugün hiçbir şey yokken Taeyeon'a bağırdım. Amacım onu kırmak değildi. Onun bu ezik davranışlarından bıktım. Zorbalık görüyorsa buna karşı çıkmalı. Neden pısırık davrandığına anlam veremiyorum.
Canımı en çok sıkan da ona bağırdığım halde tepki vermemesi. Neden böyle yaşıyor ki?
Biraz hava almalıyım Alice. Kendimi pislik gibi hissediyorum. Hoşça kal.
&&&
14 Aralık 2007
Şu an sinirden ellerim titriyor ama yine de yazacağım Alice. Sana anlatabilirim sadece. Bugün kimya öğretmenimiz deney grubu oluşturdu. Beni Taeyeon'la eşleştirdi. Ama o hocaya itiraz etti. Benimle yapamazmış! Ben en azından biraz olsun yakınlaşabiliriz derken o benimle olmak istemedi. Nedenini sorduğumda sadece 'istemiyorum' dedi. Tamam, geçen hafta ona biraz kaba davranmış olabilirim ama bu kadar kaba olmak zorunda mıydı? Bu kızı gerçekten anlamıyorum. Tüm okul etrafımdayken o benden kaçıyor sanki. Bu beni ona çekmekten başka bir işe yaramıyor. Ama o bunun farkında değil.
&&&
27 Aralık 2007
Alice bugün çok mutluyum!
Yılbaşı geliyor ve biz sınıfta hediye çekilişi yaptık. Bana Taeyeon çıktı. İnanabiliyor musun? O kadar kişi içerisinden ben ona hediye alacağım. Şimdiden araştırmaya başladım. Ama o ne sever hiç bilmiyorum. Lanet olsun ki sorabileceğim arkadaşı bile yok. Sanırım sadece içgüdülerime güveneceğim. Ya da Yoo Ra noonadan da yardım alabilirim. Evet, bu iyi fikir! Yine harikayım.
Hemen hediye bakmaya başlasam iyi olacak Alice. Şimdi gidiyorum ama geleceğim Alice! Görüşürüz.
&&&
30 Aralık 2007
Sonunda sana yazacak vakit bulabildim Alice.
Günlerdir Yoo Ra noonayla hediye bakıyoruz. Çok güzel olmasını istedim. Bu yüzden biraz zor oldu ama sonunda buldum!
Bu güzelliği aldım onun için. Sence de çok tatlı değil mi?
Şimdi gidip şu tatlılık abidesini beslemeliyim.
Görüşürüz Alice!
&&&
2 Ocak 2008
Ben geri zekâlının tekiyim.
Korkağım.
Aptalın önde gideniyim.
Ona hediyeyi isimsiz olarak verdim. Neden öyle yaptım bilmiyorum. Ama mutlu oldu. Çok güzel bir gülümsemesi var. Rüya gibi. O kadar ki gizlice resmini çektim bugün. Sen de merak ediyorsun değil mi? İşte bak:
Sence de çok güzel değil mi? Okul çıkışı fotoğrafçıya gidip çıkarttırdım. Adam biraz garip karşıladı ama sıkıntı olmadı.
Sanırım hislerimi çözüyorum. Ama hala dile getirecek cesaretim yok.
Hoşça kal Alice!
#
Selam! Çenesini bir yerlerde kaybetmiş olan Medusa sahalara dönüş yapmadan önce küçük bir duyuru yapayım:
Bücür Prensesi sindire sindire yazmaya karar verdim. Şöyle ki; normalde haftada 2 bölüme kadar gelirken artık haftada ya da on günde bir gelecek. Çünkü olayları o kadar dağıtmışım ki toparlayamıyorum. Kurguda boşluk olmaması için devam edeceğim. Umarım ilginizi kaybetmez ve sabırla beklemeye devam edersiniz. Diğer kitaplarımı takip eden varsa onlara da yarın yeni bölüm gelecek. Klavyem sıkıntılı olduğu için yazmaktan çok düzenleme kısmı yorucu oluyor. Buna rağmen yanlışlarım varsa affola.
Seviliyorsunuz!
Sağlıkla ve aşk ile kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür Prenses ✴ BaekYeon ✔
Fanfictionİlk aşklar masum ve güzel olmaz mıydı? Benim yaşadığım ne? Kötülükte master yapmış aşağılık bir herifin kalbimi tuzla buz etmesi. Artık sıra bende! Karşınızda Bücür Prenses! Tüm hakları çöplüğümde bir yerlerde. Bulun bulabilirseniz! ~Medusa~