Alice In The Wonderland - 1

890 78 19
                                    




Öhö öhö ses bir ki! Değerli yolcular! Yapacağımız zaman yolculuğu için Medusa Airlines'ı tercih ettiğiniz için minnettarız. Şimdi koltuklarınıza yaslanın ve kemerlerinizi bağlayın. Yolculuğumuz yaklaşık 9 yıl sürecek.

İşte başlıyoruz!


5 Ağustos 2007

Ah. Nasıl başlayacağım bilmiyorum. Bu benim ilk yazma deneyimim. Sana bir isim bulmalıyım önce. Buldum! Sana Alice diyeceğim. Biraz komik gelebilir ama sen benim sırdaşım olacaksın ve ben içimi sana dökeceğim. Kimseye söyleyemezsin ona göre. Eğer benden başkası seni okumaya kalkarsa kendini imha et. Neyse saçmalamadım tamam.

Şimdi sana neden ihtiyaç duyduğuma gelelim. Alice ben bir kız gördüm bugün. Bambaşka bir kızdı. Çok küçüktü ama çok güzeldi. Bir de şirindi. Ah! Elim bile titriyor yazarken. Kötü yazım için üzgünüm Alice. Ama inan elimden bu kadar geliyor. Şimdi konumuza geri dönersek, bugün arkadaşlarımla oyun parkına gittik. Sonra bir kız geçti oradan. Dikkat çekici değildi aslında. Ama tatlıydı işte. Sadece bir kaç saniye göz göze geldik. O an kalbim hiç atmadığı kadar hızlı atmaya başladı. Bak hala atıyor. Onu düşünmek bile beni böyle hissettiriyor. Aptal ergenlik yüzünden mi böyle hisediyorum Alice? Ah keşke cevap verebilsen. Daha fazla yazabileceğimi düşünmüyorum. Biraz hava almalıyım.

Ah bu arada kendimi tanıtmadım. Ben Byun Baekhyun. 14 yaşında lanet bir ergenim. Bu kadarını bilsen yeter şimdilik. Bir de defterin adını Alice In The Wonderland koydum. Fazla mı klişe oldu?

Hoşça kal!

Görüşürüz Alice.

***


alice_lovelyshidae ismini çaldım biraz. İdare et beybi *-* Yaratıcılığım yerlerde bu aralar. Bu bölümler kısa olacak ve ara ara gelecek. Bücür Prenses yeni bölümü ise cumartesi geliyor.

Bu arada tarihteki gizemi çözenler burada mı?

Şimdiden mutlu hafta sonları diler gözlerinizden öperim.

Aşk ile kalın adamı hasta etmeyin.

Aşk dedim de 14 Şubat geldi çattı ben hala hediye almadım. Her türlü öneriye açığım buradan da duyurayım didim. *-* ^^

Bücür Prenses ✴ BaekYeon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin